aslakege Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei, I forbindelse med et ønske om å sette sammen en dedikert HTPC, har jeg nå gjort et forsøk på å oppsummere anbefalinger på relevante komponenter: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=34539 Det altoverskyggende parameteret er "stillhet", uten at jeg ønsker å gå på vannkjøling. Har jeg rett hvis jeg sier at jeg kommer langt med ovenstående handleliste? Er det noen komponenter som bør byttes ut, i så fall hvorfor? Setter stor pris på tilbakemelding. Mvh, Aslak Ege Lenke til kommentar
aslakege Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Tillater meg å bumpe her. Har noen kommentarer til foreslått oppsett? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tillater meg å bumpe her. Har noen kommentarer til foreslått oppsett? 6847880[/snapback] Ser greit ut. Men det kan hende du blir nødt til å bytte vifta på skjermkortet. XFX er kjent for å bråke litt... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Litt research kan du tillate deg å gjøre, Snoggis. Det oppsatte skjermkortet er, som alle andre 7600GS PCI-E kort, vifteløst. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bra oppsett ja. Forresten: XFX sine vifter er da gode, ivertfall på GeForce 7800GT(jeg har selv) og 7900GT(jeg har testet), selv om det ikke er vifte i dette tilfellet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå