Gå til innhold

Formaterings problem, harddisk nekter å formatere!

Gjest Slettet+987123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123

Heisann! jeg sitter her med en PC som må formateres og og legges inn nytt OS på jeg, men det har kommer opp et lite problem! Hardisken kan ikke bli formatert: o

Det er en Samsung 80gb med 2 partisjoner, den ene er på 71,07 GB NTFS og den andre på 3,46 GB FAT32

Og det står noe om EISA Configuration på den minste..

Vell.. se selv; p

post-65448-1157983325_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123
Du kan ikke formatetre systemharddisken (nor,malt c:) fra samme operativsystem som ligger på den. For å kunne formattere denne partisjonen må du starte med Windows CDen.

6843221[/snapback]

okei, men når jeg starter OS cd`n, så kommer det opp at det ikke er noen harddisk i, men i BIOS så står det at det er en der.

Btw, Hardisken sitter i min PC nå, tenke det ratt gikk ann og "tvangsformatere" den derifra ?..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123
Nå gikk det :S

6843346[/snapback]

Så fint at det gikk for deg. Men det er mer en jeg helst vil vite og noe du godt kan holde for deg selg. :ermm:

Så får vi bare håpe du får den opp igjen... :!:

6843402[/snapback]

HahA! :p

Neijmenn nå er det noe anna shitt som har skjedd..:/ Var visst bare den ene disken som gikk å formatere nå, så sitter fortsatt igjen med 3,46 gb som ikke funker..:/ og det går ikke ann å legge inn os på den.. :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

aha.. tnx;) men nå sitter jeg her med et annet problem, har formatert min egen PC også, men ikke alle hardiskene med filmer mp3 osv.. men nå som jeg har koblet dem i, kommer det opp slik:

post-65448-1157999630_thumb.jpg

U-nødvendig å lage en ny tråd, så fortsetter her jeg.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...