Prelude Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 sitter her på skolen og dreper tid med dette fantastiske spillet Collapse (NB, krever Java) og har nå satt en ny personlig rekord. 1.494.121 POENG! Slå den! noen bedre? noen som kan slå meg eller er jeg bare kongen i dette spillet? :grin: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det er ingen som orker å registrere seg for å spille et lame spill som det derre der. Nei, da er det Pinball 3d som gjelder Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 fekk 153.084 poeng. med å trykke vilt. var ikkje noe gøyt spill Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Husker ikke hva jeg fikk. Men var noe i den dur. Søk her på forumet så finner du en lignende post.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 jøss.. hvem er det som leser gamle poster? :wink: lite å gjør på SirHartge? fant posten du nevnte, og humm.. 2 mill blir litt vanskelig å slå, har bare en uke igjen på kurset, men jeg skal prøve :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-10-29 11:27, skrev B|Real:Det er ingen som orker å registrere seg for å spille et lame spill som det derre der. For noe dritt spill Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Posten het faktisk "Noen fine spill" og det var undertegnede som lagde den... Her er den vanlige forum-tråden. Her er for de som leser frames! -Jimmy Pop (måtte nesten undertegne når jeg skrev det...) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 23:06, skrev Prelude:fant posten du nevnte, og humm.. 2 mill blir litt vanskelig å slå, har bare en uke igjen på kurset, men jeg skal prøve :smile: Eide deg der ja JEG EIER FORTSATT SOSOHAL Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 pokker.. jeg må vist ligge i hardkjør fremover skal jeg slå deg SirHartge.. super collapse spillet som man laster ned og installerer teller ikke, hadde det gjort det så har jeg eid deg :razz: 2.2mill der :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Får vell ta med et lignende spill som man ikke trenger og regge for og spille da: http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=63386 I tilleg er det en dame i bakgrunnen så du får lyst til og spille videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå