larrylu Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har et A8n-SLI Deluxe hk. med Bios version 1013 med en AMD Athlon 64 3500+ CPU.. skulle prøve og overklokke etter https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...n+++store+++A8N denne howten litt neden for siden: Overklokking for nybegynnere Trykk "del" når du starter opp. Du kommer da inn i BIOSen Trykk høyre piltast for å komme til Advance Gå inn i CPU configuasjon Velg Hyper transport 4X Gå inn i DRAM Configuasjon Velg: Max Memory clock "DDR333" 1T/2T Memory timing "1T" Gå tilbake og inn i Jumperfree configurasjon Bytt overklokkings modus til "Manuel" Velg CPU Frequency "230" PCI "33,33" PCIe "100Mhz" Vel CPU spenning til "1,45V" Trykk F10 for å lagre Jeg kjennte ikke igjen alle valgene: og pørvd og sette settingsa nesten likt som på denne howtoen. men var ikke det samme oppsett. kasnkje pga jeg har nyere versjon av bios? etter at jeg lagra settingsa så gikk pcen litt og reboot seg igjen :/ så jeg måtte resette og kjøre opp med orginal settings. men jeg lurer på om noen andre kan gi meg en howto på bra overklkking tips har gode vifter i pcen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå