CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vell takk for at du tok med linken jimmy... jeg klarte ikke og sjekke Source`n.. Det tar jo 500ms Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vel.. alle er jo ikke like smarte... Det går jo ikke an å høyreklikke på bildet og trykke "egenskaper" heller.. Og ikke trykke "svar" på innlegget mitt... MEN! Alle kan ikke være sivil-ingeniører heller, da... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Opera - Høyreklikk -Egenskaper for bilde. Eller kopier bildeadresse Trenger ikke og være ingeniør for og gjøre det. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-11-01 12:21):Det går jo ikke an å høyreklikke på bildet og trykke "egenskaper" heller.. Det var ironi Quote: CFD skrev (2002-11-01 12:24):Opera - Høyreklikk -Egenskaper for bilde. Som sagt... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 tYU2TEb <--Koden til Ganguro girl :wink: http://www.Newgrounds.com Kanskje jeg burde ta bedre utdannelse siden jeg ikke skjønte det med en gang? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Unnskyld meg, men hva hadde dette her med mine søte smileys og gjøre? :razz: :grin: Edit: Bare glem det, glemte det som står ovenfor... :razz: _________________ Windows 95: 32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition [ Denne Melding var redigert av: |Cipher| på 2002-11-01 18:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå