hitokiri Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Apple har invitert hele IT-pressen til lansering i morgen, men ingen vet hva som kommer. Her er de heteste ryktene. Les mer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 iPhone, iPhone, iPhone! Håper så veldig på at vi får en iPhone i morgen. Har lyst til å se åssen den ser ut! Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Men blir den seende ut som en iPod er det fiasko. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg for min del, HÅPER de lanserer en mindre laptop. Hvis ikke blir det macbook på meg, og jeg er litt usikker på hvordan jeg kommer til å takle størrelsen. Har vært og kjent og sammenlignet, og TROR jeg kan leve med størrelsen, men skulle så gjerne hatt noe mindre! Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 huff... tror ikke på noe ny ipod. Det bildet ser veldig fake ut! I tillegg er det et totalt rip-off fra front row bildet. Hvorfor i all verden skulle en ipod ha mulighet for å åpne en cd? Jeg vil ha den, men tviler sterkere og sterkere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg