Gå til innhold

Razr V3 ødelagt, skal bestille ny i morgen! Råd?

Richard_87

Anbefalte innlegg

Hei dere,

vet at det er veldig mange topicer som spør om hvilken telefon de bør kjøpe, her en enda en. Jeg har hatt en Motorola Razr V3 svart, men den er nå ødelagt, og det er min skyld så jeg skal kjøpe ny så fort som mulig.

Derfor trenger jeg tips til hvilken mobil som vil passe for meg. Jeg legger vekt på design, kamera er ikke så veldig viktig, og at den har en del minne fra før eller støtte for minnebrikke. Pris er ikke så viktig, så lenge den ikke koster veldig mye.

Grunnen til at jeg skal bestille i morgen i stedet for i dag er at apple har stand i morgen, og det går rykter om en iPhone. Hvis den kommer går jeg garantert for den.

Takk for all hjelp!

EDIT: Ser at samsung har noen spennende telefoner. Blant annet D900 og X820. Jeg kan ikke finne D900 i prisguiden, men finnes den på markedet enda? Ser de har den på pixmania, men er det norsk ordliste på den da? Altså med æ, ø og å. Uansett, hvilke andre tynne telefoner er det som er tilgjengelige og gode telefoner? Jeg vil ikke ha motorola igjen, for de nye modellene deres er helt like den jeg har nå.

Endret av Richard_87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...