Gå til innhold

Ninja gaiden vs DMC4, grafikk.

Lindros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på MGS4, og du vil se at PS3 vil bli like god HW-messig som 360.

6842501[/snapback]

Dette er XBOX, ikke 360. Sier bare at forskjellen er minimal. Ikke noe vanlige folk ville sett forskjell på. DMC4 litt mer polygoner men overall ser det omtrent likt ut.

Meget skuffende.

Lenke til kommentar
Ninja Gaiden, Xbox

http://img90.imageshack.us/img90/4887/2430018hv3.jpg

Devil May Cry 4, PS3

http://jeux-france.com/Webmasters/Images/4...33746_5_big.jpg

Må si jeg forventet meg langt større grafiske forskjeller. Kunne omtrent vært på samme konsoll sier nå jeg.

6842484[/snapback]

På same måten som 360 har spel som ikke ser utroleg bra ut, vil og PS3 ha dette. Men dette betyr ikkje at PS3 ikkje er i stand til å vise veldig god grafikk.

Lenke til kommentar
Eg syns da vitterlig DMC4 såg lekker ut utifra det bildet. Mye flott geometri i eit detaljert i eit stort miljø :)

6842927[/snapback]

Sier ikke at det ser dårlig ut. Sier at forskjellen er skuffende liten fra forrige generasjon. Kan folk si med hånden på hjertet at dette var slik de forventet grafikken skulle bli på PS3 ?

gi-2-dmc4.jpg

Hadde noen fortalt meg dette var til Xbox for 3 år siden hadde jeg ikke tvilt et sekund.

Lenke til kommentar
Sier ikke at det ser dårlig ut. Sier at forskjellen er skuffende liten fra forrige generasjon. Kan folk si med hånden på hjertet at dette var slik de forventet grafikken skulle bli på PS3 ?

Det vil ta tid før utviklarane lærer seg å utnytte neste generasjons konsoller maks. Bare gi dei litt tid så vil du sjå at forskjellen blir større.

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden er etter min mening forrige generasjons beste spill, både med tanke på gameplay og grafikk. Det er ikke noen overraskelse at de beste spillene fra forrige generasjon kan måle seg med de første spillene fra neste generasjon. I dette tilfellet føler jeg meg ganske trygg på at DMC4 tilbyr mer eye-candy enn NG. Er det ikke Capcom som lager dette? De ser jo ut til å mestre next-gen grafikk med Lost Planet så jeg ser ingen grunn til at de ikke klarer det med DMC...

Lenke til kommentar
"Hva? Sier du Xbox er dårlig maskin?

Har du spilt Halo på den eller?

Prøv å få slik grafikk på en PC som har 733 Mhz og GeForce 3"

Kan ikke si det samme om Next Gen maskinene

6843685[/snapback]

Jeg tror man vil kunne si det etterhvert, bare ta tiden til hjelp. Det er så sinnsykt mye enklere å utviklere og optimalisere et spill max når man vet hva hardware alle har, så bare vent to år, så sier vi nok det samme om 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...