SilverBack Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har nettopp installert anlegg i bilen, to 12'ere. Det "skurrer/rister" i bilen når jeg spiller høyt, hva skal jeg gjøre for å bli kvitt ristinga? Hele bagasjerommet rister når jeg spiller høyt. Har dere noen dempematter eller noe å anbefale? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Først av alt kan det hjelpe å rydde ut av bagasjerommet og sjekke at alle skruer og muttere sitter så godt fast som de er ment å skulle.. Deretter kan du prøve å lokalisere HVA som lager ristelyder og se om det er noe du kan gjøre for å forebygge ristingen. Mye billigere å sørge for at det ikke rister in the first place, enn å bruke flere tusen på å dempe det bort.. Lenke til kommentar
Morel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har nettopp installert anlegg i bilen, to 12'ere. Det "skurrer/rister" i bilen når jeg spiller høyt, hva skal jeg gjøre for å bli kvitt ristinga? Hele bagasjerommet rister når jeg spiller høyt. Har dere noen dempematter eller noe å anbefale? 6842451[/snapback] Hva med velkjente Brown Bread? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå