Gå til innhold

P5W henger under oppstart

killabie

Anbefalte innlegg

Sliter med at kortet henger seg under oppstart. Kommer til Bootscreen, men der kan det bli stående i 1-2 min før det det går videre. Bruker også veldig lang ti på å komme inn i Bios.

Sitter med følgende oppsett: E6600cpu, 1900xt gk, 2048 pc8000 mem samt p5w deluxe... Har prøvd det jeg kan komme på av løsninger. Noen som har vært borti lignende problemer som har fått løst det!

Håper på hjelp snarest, da dette sliter på nervene! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter med at kortet henger seg under oppstart. Kommer til Bootscreen, men der kan det bli stående i 1-2 min før det det går videre. Bruker også veldig lang ti på å komme inn i Bios.

Sitter med følgende oppsett: E6600cpu, 1900xt gk, 2048 pc8000 mem samt p5w deluxe... Har prøvd det jeg kan komme på av løsninger. Noen som har vært borti lignende problemer som har fått løst det!

Håper på hjelp snarest, da dette sliter på nervene!  :no:

6842316[/snapback]

Våre venner på XS har poster om kortet som muligens kan hjelpe deg.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=110193

Er noen punkter der du kan prøve, håper det ordner seg.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Har prøvd litt forskjellig men jeg har ikke funnet en løsning enda. Det henger ikke så lenge som 1-2 min hos meg da, mer 10-20 sekunder men noen ganger kan det ta litt lenger tid. Stopper opp like før det som er i USB-portene blir listet opp (bare mus) så jeg tenkte det hadde noe med det å gjøre og har prøvd litt forskjellige innstillinger til ingen nytte.

Har egentlig gidd opp å prøve å fikse det for det er ikke noe direkte galt med det. Maskinen fungerer helt perfekt utenom den ekstra tiden den bruker på å boote og jeg restarter ikke så ofte at det gjør noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...