Åsmund@ATi Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Intel's Core 2 Quadro Kentsfield: Four Cores on a Rampage Har en test av den kommende 4 kjerners cpuene til Intel. Ser ut som Tomshardware har fått kloa i noe "ES" prøver som de har testet. Må jo si etter jeg har lest gjennom hele testen at disse cpuene knuser det meste på markedet, for å ikke si alt. Siden Core 2 Duo var lansert har AMD 64- familien mer sakt mistet enedømet sitt. Men noe godt har nå kommet ut av det, å et er at prisene har falt drastisk i det siste. Dette har å gjøre noe med at AMD må ennå klare og holde seg konkurranse dyktige forhold til Intel. Men AMD har ikke ligget på latsiden, det kom med en presantasjon av HP Halo video conferencing/collaboration system. Etter som Tomshardware har sett på dette system så kjørte det på AM2 sokkelen, og hadde antageligvis nForce 590 brikksett, men 2 GB ureg. ram fra Corsair og 2x7950GX2 grafikkkort. Disse 4x4 cpuene til AMD kommer opp 3.0ghz klokkefrekvens. Happy Reading Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vil jeg kunne bruke den prosessoren på mitt hovedkort? Har Core 2 Duo nå. Sjekk profilen min for specs. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Selv om det bare er en preview, så imponerer Core 2 som vanlig. Får se om K8L kan vise muskler mot dette. Er det offisielle forresten navnet "Quad" eller "Quadro"? Det står "Quad" på utstillingsbildet og i Everest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå