Kvendset Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har bestemt meg for å kjøpe et D50 kamera, og jeg lurer på om det har noen praktisk betydning hvilket land jeg kjøper det i. Flytter til Skottland denne uka, og der er kameraet ganske mye billigere. Vet at Nikon har verdensgaranti, så det bekymrer meg ikke, men er det andre forskjeller på kamereane (for eksempel menyspråk osv)? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Menyspråket er Engelsk uansett. Nikon har ikke norske menyer. De eneste forskjellene er garantivilkårene, språket på brukermanualen og stikkontakten til laderen. Alt annet er likt over hele verden. Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Så lenge du skal bo i Skotland så kan det vell være like så greit å kjøpe det der. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Menyspråket er Engelsk uansett. Nikon har ikke norske menyer. De eneste forskjellene er garantivilkårene, språket på brukermanualen og stikkontakten til laderen. Alt annet er likt over hele verden. 6842195[/snapback] Det er flere menyspråk en Engelsk. Bl.annet Svensk. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Han mente sikkert at det ikke var norsk Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er flere menyspråk en Engelsk. Bl.annet Svensk. Joda, men ikke norsk. Svensk er dessuten såpass forskjellig fra norsk at jeg synes engelsk er å foretrekke. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Laderen er en MH-18a (110-240V, 50-60Hz) som har løs nettledning. Om man ikke vil bruke overgang (hvis nødvendig), kan man bruke f.eks en slik nå man er i Norge (eller en tilsvarende i utlandet): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå