Gjest Guest Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja, det vet vi. Vi har et avstandsforhold, så er ikke så enkelt å være der for hun. Men prøver så godt jeg kan på andre måter. Kvalme / magesmertene har gått over nå, og brystene er så og si "bra". Ja, det har nok gått en del tanker gjennom hodet hennes den siste stunden etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det gjør ikke noe at man glemmer å ta ei pille. Ømme bryster og kvalme er helt normalt å ha når man venter mens. Sjansen for at hun gravid er minimal. Spes. siden hun har fått mensen. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 "Det gjør ikke noe at man glemmer å ta ei pille" Hvor har du fått det fra om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Klart det gjør noe. Poenget hennes er at normalt sett så vil ikke en glemt pille gjøre henne normalt fruktbar igjen. P-piller fungerer på flere nivåer, og jeg har liten tro på at alt dette datt sammen pga en pille. Minipiller og andre typer P-piller beregnet for å lindre bivirkninger inneholder betydelig lavere hormonnivå enn konvensjonelle p-piller, og regnes fortsatt som sikre. Du har nok ingenting å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 "Det gjør ikke noe at man glemmer å ta ei pille" Hvor har du fått det fra om jeg tørr spørre? 7692764[/snapback] Det står i pakningsvedlegget (Yasmine): "Hvis du tar en tablett mindre enn 12 timer for sent, reduseres ikke beskyttelsen. Ta tabletten så snart du husker det, og ta de neste tablettene til vanlig tid. Hvis det har gått mer enn 12 timer, kan p-pillens pålitelighet være redusert." Husk at jenter som slutter på p-piller bruker som oftest lang tid på å bli gravid. Sjansen er minimal, men en pitteliten mulighet er det kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg forstår. Men i dette tilfellet har det vel gått 48 timer, ikke 36 som er "maks grense". Hun er fortsatt veldig kvalm om morgenen, og kan være det resten av dagen. Kastet opp i går tidlig, og nesten i dag. Mensen er ikke helt som den pleiere om jeg har forstått hun rett. Noen ganger når hun skal skifte tampong, så kan det være mye blod, mens andre er det kanskje så og si ingen ting. Dette er vel kanskje ikke helt vanlig? Brystene er litt ømme enda, men det er minimalt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ville komme med siste oppdatering. Hun tok test i dag tidlig, den var negativ. Altså, ikke gravid! Er nå en lykkelig mann.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det var betryggende å høre kan godt være hun var nervøs for å være gravid, og at det var derfor hun var kvalm. Lenke til kommentar
Gjest barn i hagen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er godt murlig, noe lignende skjedde med meg og dama. Hun hadde nok litt kvalme og jeg tengte med en gang morgenkvalme, så sa jeg spurte om hun trodde det var det. hun hadde ikke tengt på det så hun ble drit redd føler meg veldig skyldig i gjøre ho så redd har ikke sagt det men.. Det var heldigvis ikke noe, så allt gikk bra her og elsker dama mer en noen gang nå . Jeg tengte jo mye på det her i ettertid og innså at vis jeg nå skulle ha fått barn så hadde det ikke vert verdens undergang heller, jeg kom fram til at jeg gjerne kunne ha sett at kjeresten min hadde vert mor til ungene mine. Dette ga meg også et blink av hvor mye jeg elsker henne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei. Jeg har ikke glemt å ta ei pille, men jeg er på andre hvite pille uten å ha fått mensen ennå. Er det normalt, eller skal mensen komme med en gang? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei. Jeg har ikke glemt å ta ei pille, men jeg er på andre hvite pille uten å ha fått mensen ennå. Er det normalt, eller skal mensen komme med en gang? Det er normalt at det kan ta tid før mensen kommer på de hvite pillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå