Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Symptomer på graviditet etter 2 uker?

Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, men hvis mensen til vanlig er uregelmessig er jo ikke det noe å gå etter. Men hvis det ikke er noen symptomer så tidlig er det ingen fare. Saken er at dama har hatt vondt i magen en stund, skal til helsesøster i morgen så da får man høre. Jeg tror det bare er psykisk, tanken på at det KAN ha skjedd noe.

Lenke til kommentar
De fleste graviditets-tester gir ikke utslag før det har gått cirka en måneds tid, og kan gi feilaktig utslag i perioden rett før man får mensen.

Husk at sjansen for å bli gravid er svæært liten Clerion, ikke ta sorgene på forskudd. Dette går nok bra :)

6844069[/snapback]

Jeg er 18, dama er 17. hadde liksom passa jævli dårlig med unge :p Blir bare urolig over at hun er så urolig. Går nok bra ja, skal snakke med helsesøster i morra, ho altså^^

Endret av Clerion
Lenke til kommentar

Tror ikke hun skal merke noe graviditet SÅ fort. Mange veit ikke at de er gravide engang før legen sier det etter en blodprøve..f.eks. kona til en kompis, hun er 19. Hun ble skikkelig syk og måtte på sykehuset, der tok de blodprøve rutinemessig. Da fortalte legen at hu var gravid i 5. uke. Sykdommen hadde ingen verdens ting med det å gjøre, hun hadde et virus av noe slag som tørka ut kroppen.

Lenke til kommentar

Husk forresten også at det kun en liten periode rundt eggløsning (som er ca 14 dager før/etter mens, forutsatt at den er regelmessig) at dama kan bli gravid. Har selv bekymret meg (unødig) mang en gang, faktum er at det er ikke såå lett å bli gravid som man gjerne frykter.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å få en tidlig unge. Flere bekjente har fått unger før de er 20 og de er veldig glade for det. Selvsagt blir det kompromiss både her og der.. Hvem andre kan finne på å gå på byen klokken 15.00 og være full klokken 18 , samt å nesten være edru når man kommer hjem igjen klokken 21 til ungene? :D

Det skal sies at vi andre fortsatte og drikke..

Lenke til kommentar
Husk forresten også at det kun en liten periode rundt eggløsning (som er ca 14 dager før/etter mens, forutsatt at den er regelmessig) at dama kan bli gravid. Har selv bekymret meg (unødig) mang en gang, faktum er at det er ikke såå lett å bli gravid som man gjerne frykter.

6855640[/snapback]

ikke det nei . Dama gikk p pillen og nå er jeg lykkelig pappa til 15 mnd unge :love:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg vet jeg drar opp en gammel tråd nå, men i jula så glemte kjæresten min ei p-pille. Vi sluttet med sex så fort vi merket dette, men vet ikke hvilken dag hun glemte den. Så vi kan ha hatt sex, jeg kan ha fått orgasme osv inne i hun mens hun da hadde glemt den en dag.

Hvor stor er sjansen for å bli gravis da? Hun skal ha mensen nå denne uken, men om den ikke kommer så skal hun ta en graviditetstest. Hva vil et positivt og negativt resultat si? Når er man gravid, når den er positiv eller negativ?

-----------

Gjest

Lenke til kommentar

Ser det ble litt en skrivefeil eller flere..

"hvor stor er sjansen for å bli gravid da?"

Er det flere så får det være.

---------

Gjest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...