Orjanp Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hei. Jeg har akkurat kjøpt ny bærbar maskin. På den gamle har jeg brukt Outlook som epost klient ++. Hvordan får jeg flyttet all informasjon som jeg har lagret fra en Outlook til en annen. Er klar over at det finnes en eksport/import funksjon, men der klarer jeg bare å eksportere en og en mappe med mail om gangen. Da jeg har mellom 10 og 15 mapper, kontakter og endel informasjon i kalenderen, blir det litt håpløst med en masse eksport filer. I Outlook Express er vel mailene lagret i *.dbx filer. I outlook er det vel ikke slik, finner ihvertfall ikke noen slike filer. Vet at de ligger skjult. Hvor lagres all informasjon som opprettes i Outlook. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 eksporter "Personlige mapper" til en .pst fil Da får du med alt som ligger i mappene dine. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Takker og bukker. Fungerte yppelig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå