Gå til innhold

Bare jeg og mitt skjermkort som trenger strøm:D

Christianinho

Anbefalte innlegg

Skrev om dette på fredag at jeg trengte mere strøm til 7600GS. Jeg kjøpte en sånn ledning med 4 "hull" i som jeg plugget i kortet. Jeg på en måte bare viderekobleti fra ledingen som gikk til harddisken, men alt er koblet i og alt skulle få strøm ut i fra min IQ. :blush:

Men fremdeles skriker kortet etter strøm...

Sitter ikkje på den PC'en nå sånn at jeg kunne skjekke å stor strømforsyning jeg har...

Noen som vet eventuelt hvor stor strømforsyning kortet trenger for å funke? Hvis det er det som er problemet da...

Må bare legge til at det var meget gode svar jeg fikk her på den siste tråden om nesten det samme problemet.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrev om dette på fredag at jeg trengte mere strøm til 7600GS. Jeg kjøpte en sånn ledning med 4 "hull" i som jeg plugget i kortet. Jeg på en måte bare viderekobleti fra ledingen som gikk til harddisken, men alt er koblet i og alt skulle få strøm ut i fra min IQ.  :blush:

Sitter ikkje på den PC'en nå sånn at jeg kunne skjekke å stor strømforsyning jeg har...

Noen som vet eventuelt hvor stor strømforsyning kortet trenger for å funke? Hvis det er det som er problemet da...

Må bare legge til at det var meget gode svar jeg fikk her på den siste tråden om nesten det samme problemet.... :thumbup:

6841821[/snapback]

Du trenger minimum 400watt PSU.

Jeg vil ambefale å koble en egen ledning inn på skjermkortet fra PSU. Så du ikke belaster den ene.

Det virker som det er PSu som er for liten, men kan jo også være andre ting, men se på PSU når du kommer hjem. Så tar vi det fra der.

Lenke til kommentar

Ja jeg er igrunnen enig i det. Når en først kjøper, så kan en liksegodt kjøpe noe litt greit noe...

Det var 350W jeg har på PSU'en, så jeg trenger jo da ny...

Noen som har noen anbefalinger å kommer med?

Må ikkje være en dyr en, da jeg er student og må vel være litt forsiktig med pengebruken...

Mange watt burde jeg skaffe meg? 450W? 500?

Er størrelsen på dem standard eller?

Endret av Christianinho
Lenke til kommentar
Ja jeg er igrunnen enig i det. Når en først kjøper, så kan en liksegodt kjøpe noe litt greit noe...

Det var 350W jeg har på PSU'en, så jeg trenger jo da ny...

Noen som har noen anbefalinger å kommer med?

Må ikkje være en dyr en, da jeg er student og må vel være litt forsiktig med pengebruken...

Mange watt burde jeg skaffe meg? 450W? 500?

Er størrelsen på dem standard eller?

6843303[/snapback]

Jeg skulle selv ha en billig PSu når jeg skulle kjøpe.

*1 uke siden*

Måtte ha en del watt til en billig penge.

Jeg havnet da på denne.

Den ser veldig bra ut, kan skifte lys på den faktisk.

Mellom Rød, blå og grønn.

De holder dataen min oppe uten problemer og den blir ikke varm i det heletatt.

Så den er å ambefale :thumbup:

Lenke til kommentar
Skrev om dette på fredag at jeg trengte mere strøm til 7600GS. Jeg kjøpte en sånn ledning med 4 "hull" i som jeg plugget i kortet. Jeg på en måte bare viderekobleti fra ledingen som gikk til harddisken, men alt er koblet i og alt skulle få strøm ut i fra min IQ.  :blush:

6841821[/snapback]

jeg har også nettop få meg 7600 gs

har northq 400w den klarer heller ikke å kjøre kortet utenom safe mode.

trodde det skulle være rikelig med strøm noen som har tips

Lenke til kommentar

Bygde en pc for en kompis for en stund siden med

A64 3200+

1gb ram

7600gs

1 250gb seagate harddisk

Nforce 4 hk

kjører alt fint med et Antec kabinett med medfølgende 350W PSU. Alt avhenger av kvaliteten på strømforsyningen. Er det 350W Qtec ja da skjønner jeg godt at den kan slite, men er det noe kvalitet så bør det normalt holde med 350W.

Lenke til kommentar

Hvorfor spare noen kroner naar du risikerer aa maatte bytte PSU neste gang du oppgraderer?

du boer kjoepe minimum 450w for aa vaere paa den sikre sia, ellers risikerer du at hvis du setter i ei vifte eller hdd eller noe, saa naermer du deg max grensa, og maskinen blir ustabil.

450W+ og mest mulig amp paa 12v. tror jeg er det sikreste

Endret av Changis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...