-Satan- Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 går det an å overklokke skjermkortet, hvis det gjør det, hvordan gjør jeg det? som dere skjønner så er jeg ingen ekspert... Lenke til kommentar
daho Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Du kan jo skjekke hjemmesiden min. http://www.kjoling.cjb.net Det har ikke kommet noe beskrivelse på hva jeg har gjordt, men det kommer i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Har du nvidia laster du ned coolbits og klokker derfra. Du bruker powerstrip på alle andre. (du kan bruke powerstrip på alt ,men jeg kom høgre med coolbits) Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Se der ja ! Joda, jeg har klokket mitt Geforce 256 pro :smile: Det du kan gjør: 1) Du vil/bør vel ha bedre kjøling, så kjøp en feitere vifte til GPU`en ! 2) Slipe ned Coren på kortet og på vifta, slik at de blir helt bein ! BEST KJØLEEFFEKT Og så klokke med Powerstrip eller What ever ! Eller du kan: 1) Bare laste ned et program og klokke (som over, med Powerstrip) Da blir det vel mere å Tweake kortet. Les om det her på overklokking.no ! Eller gå til http://www.guru3d.com Les litt og makk litt, så kommer du fort inn i det ! Så er det bare å prøve...... Og plz, ikke start med noe GEFORCE 3 TI 500 ultra til 10000kr.......begynn med noe sånn midt på treet ! Roger ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg vil anbefale et gf3 ti200. De har noenlunde kjøling og bare monterer på noen ramsinks. (du kan få kjøpt dem overalt.) Jeg vil anbefale TT memory cooling kit som er veldig bra. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Bruk NVMax til nvidia kort mye bedre enn powerstrip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå