Gå til innhold

Nettverksdrivere til Asus P4PE


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke instalert nettverksdriverene til det nevnte hk.

På asus sin side så kan man laste ned driverne, men i mappen man da får ned er det ikke noe .exe fil. Man får .sys filen som er selve driveren. Dvs at jeg får ikke instalert den. Og jeg går gjennom den boksen "Ny marskinvare funnet" og velger at den skal søke etter driveren i den mappen, men den finner ikke noe.

 

Så jeg lurte på om noen kanskje kunne funnet driverne til meg?

Jeg har prøvd å kontakte Asus, men de kan ikke gjøre det via tielefon. De vil at jeg skal fylle ut ett skjema som er på internett siden deres. og jeg gjør det men får bare "Connection time out" når jeg trykker send!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

xcyber, jeg har prøvd den, men jeg får ikke instalert drivern.

Selv om jeg "instalerer" den så er det ikke nettverk.

 

Og vargaz det er en gammel pc som vi har fått så vi har ikke noe cd.

Men det som er mest skremmende er at det er så vanskerlig å få hjelp av Asus. de 400-600 kr for ett nytt/brukt hovedkort er ikke så ille.

Lenke til kommentar
xcyber, jeg har prøvd den, men jeg får ikke instalert drivern.

Selv om jeg "instalerer" den så er det ikke nettverk.

 

Og vargaz det er en gammel pc som vi har fått så vi har ikke noe cd.

Men det som er mest skremmende er at det er så vanskerlig å få hjelp av Asus. de 400-600 kr for ett nytt/brukt hovedkort er ikke så ille.

6843273[/snapback]

 

 

installerer du driveren via control-panel -> admenistrative tools -> computer management -> device-manager?

 

du burde vel se ett og anna gult spørsmålstegn der hvis du ikke har driveren installert.. (dobbelklikk på det gule spørsmålstegnet under network adapters og installer der fra)! så tenker jeg det løser seg..

 

Hvis ikke så har du ikke p4pe men kanskje p4peXXXX!

Sjekk hva som står eksakt på hovedkortet og last ned driveren som hører til riktig kort.. :)

Lenke til kommentar
Greia er at når jeg laster ned driveren og pakker ut .zip filen får jeg disse filene:

b57win32.cat

b57win32.inf

b57xp32.sys

 

Men skjønner ikke hvordan jeg kan "instalere" disse.

6848359[/snapback]

 

 

det er inf-filen du skal bruke!

 

når du går i control-panel, admenistrative tools, computer management, device mangement og velger network adapters så skal du klikke på installer ny driver..

 

bla deg så frem til den inf-filen du har pakket ut så installerer den driveren riktig automatisk for deg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...