mhagen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Etter å ha hengt opp harddiskene mine i strikk, har jeg fått et lite problem: Jeg mangler brønndeksler i front. Noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette på en dekorativ og støydempende måte? Jeg er en j.... med dremel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Er bare å bøye acryl eller aluminium til å lage deksler Endret 12. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Etter å ha hengt opp harddiskene mine i strikk, har jeg fått et lite problem: Jeg mangler brønndeksler i front. Noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette på en dekorativ og støydempende måte? 6841434[/snapback] Klarte du å miste to deksler i denne operasjonen? Ta en titt rundt å se om de ligger et elelr annet sted. Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Nei, jeg klarte å miste de i flere operasjoner. Hva er poenget ditt? Hadde jeg trengt hjelp å rydde, kunne jeg sport morra di. Endret 11. september 2006 av mhagen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er bare å bøye acryl eller aluminium til å lage deksler 6841505[/snapback] Oversett denne? Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Enkleste og mest undervurderte måten er å ta en tur på elkjøp e.l. Der har de alltid stående en container som folk kan kaste bla. datamaskiner ettersom de er pliktige til å ta imot EE avfall... Her finner du ofte mye interesant.... veffal når du skal ha noe å sette dremelen i Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 teip burde jo funke det og da, enkelt er det ivartfall Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lian Li deksler hos Microplex Muligens ikke helt det du så etter, og er ikke 100% sikker på at de her vil passe perfekt men de vil ihvertfall være både billigere og lettere å få til enn mye annet du kan velge. Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 teip burde jo funke det og da, enkelt er det ivartfall 6855324[/snapback] :!: :!: holder m klekkus på denne ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå