redbaron Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvorfor kalles Sleipner (i Statoil) for Sleipner i Norrøn mytologi? Sleipner har åtte ben og er gampen til Odin, den eldste og mest vise av alle gudene. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Igjen, hva har dette med PRS å gjøre? Har vi ikke en egen avdeling for skolehjelp? Endret 11. september 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvorfor kalles Sleipner (i Statoil) for Sleipner i Norrøn mytologi? Sleipner har åtte ben og er gampen til Odin, den eldste og mest vise av alle gudene. 6841376[/snapback] Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hele Nordsjøen er oppkalt etter norrøn mytologi. Oseberg, Brage, Troll, Njord, Heimdal, Grane, Snorre, Veslefrikk, Huldra og Draupner. Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Åh, betyr det at det er faktisk sjøen som heter sleipner og ikke Oljeriggen? Hvis ja, har jeg nettopp reddet meg fra en pinlig opplevelse i norrøn mytologiprosjektet mitt Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Igjen, hva har dette med PRS å gjøre? Har vi ikke en egen avdeling for skolehjelp? 6841450[/snapback] Dette er noe jeg trenger til skolehjelp, men det er et uskyldig spørsmål som ikke nødvendigvis har noe med skole å gjøre... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Åh, betyr det at det er faktisk sjøen som heter sleipner og ikke Oljeriggen? Hvis ja, har jeg nettopp reddet meg fra en pinlig opplevelse i norrøn mytologiprosjektet mitt 6842893[/snapback] Ikke for å være slem, men har du ikke hørt om troll-feltet ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sleipner er også navnet på et fjell i Australia. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sleipner er også navnet på et fjell i Australia. 6843170[/snapback] Samt de to hurtigbåtene Sleipner og Draupner fra HSD, hvor førstnevnte er den mest kjente. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Åh, betyr det at det er faktisk sjøen som heter sleipner og ikke Oljeriggen? Hvis ja, har jeg nettopp reddet meg fra en pinlig opplevelse i norrøn mytologiprosjektet mitt 6842893[/snapback] Er navnet på prosjektet eller feltet. Navnet står på skiltet på plattformen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå