torandres7 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Den eneste strømmen som går til tilhengerkontakta er blinklysa, hva kan være galt, sikring eller? Fant 2 releer i bagasjerommet som var koblet til de ledningene, men der fant jeg bare en ledning med strøm. Det er en peugeot 406 2001mod sedan. Endret 11. september 2006 av torandres7 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det kan være dårlig kontakt mellom bilen og tilhengerkontakten. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Før i tiden så hentet tilhengerkontakten strøm direkte fra ledningsnettet til baklysa, men ledningsnettet i dagens biler er ikke dimensjonert for dette og blir derfor koblet via rele, er det 7 eller 13 pols kontakt på hengerfestet? Hviken tilhenger er det snakk om? Lenke til kommentar
torandres7 Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Fant ut av det, var en 20Amp sikring som hadde godt!! Så nå lyser det igjen! Lenke til kommentar
Mikkel69 Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Har samme problemet. Hvis flere er på leting etter en løsning så var dette min: Ledningene fra hengerfestet er koblet til en modul(unntatt blinklys). I denne modulen styres alt av lys. Fra modulen går det en ledning til + på batteriet. På denne ledningen(orange i mitt tilfelle) er det koblet til en liten boks som inneholder en sikring. Denne sikringen hadde gått i mitt tilfelle. (15amp/32V) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå