int20h Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Advanced Manageability Technologies vil etter hvert bli utvidet til Mac-maskinene, men neppe før mot slutten av neste år. Les mer Lenke til kommentar
kindings Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kanskje Intel burde kalt det for Advanced Manageability Design? Eller forkortet... Det med BIOS oppdateringer tok jeg ikke helt, forutsetter det at alle PCene har samme HK eller er dette systemet såpass smart at det "oppdager" hvilke som trenger hva? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kanskje Intel burde kalt det for Advanced Manageability Design? Eller forkortet... Det med BIOS oppdateringer tok jeg ikke helt, forutsetter det at alle PCene har samme HK eller er dette systemet såpass smart at det "oppdager" hvilke som trenger hva? 6841246[/snapback] Forkorelsen blir da AMD, så tror ikke det blir noe av det. Ja, jeg regner med at alle systemene da bruker samme HK, for å få det enklest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå