VF-racing Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er det firma som fjerner operatørlås på Nokia 6280 ? unlockshop.no kan ikke fjerne operatørlåsen. Har et annet abbn. til netcom som jeg vil bruke på telefonen.. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 kun opratøren den er låst til som har koden er deb kjøpt med 12 avtale fra telenor er det muligheter for og få koden ved og ringe de Lenke til kommentar
sforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 det kan alle, når telefonen, som du sier er låst til telenor. det er jo bare til å ringe telenor på 09000 så får du den Lenke til kommentar
dudzone Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann, jeg har kode som du trenger... send meg en mail på [email protected]... fikk forresten låst opp tlf i dag, føler ¨å dele denne med andre, siden opratører og forhandlere er så jævlig sleipe med å ikke gi oss som forbrukere retten til å velge selv. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kan jeg få spørre deg, dudzone, hvorfor det er sleipt av selskapene å gi deg rabatt mot at du får en låst telefon? Utakknemlige folk! Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann, jeg har kode som du trenger... send meg en mail på [email protected]... fikk forresten låst opp tlf i dag, føler ¨å dele denne med andre, siden opratører og forhandlere er så jævlig sleipe med å ikke gi oss som forbrukere retten til å velge selv. 6984276[/snapback] Det er ingenting sleipt med det i det hele tatt. Det er som oftest ikke mer enn et par hundre kroner i "ekstra" rabatt på telefoner som er operatørlåst. Det er fullstendig lov å kjøpe en telefon uten operatørlås. At du velger å gjøre det er din rett, men da kan du ikke klage over at du ikke får låsekoden av operatøren. Er lei av idioter som vil ha i pose og sekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå