Pivotal Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg prøver for harde livet å få installert ndiswrapper i ubuntu men fatter ikke helt hvordan. jeg tringer vistnok å linke til sourcen til kernelen min eller noe sånt, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg gjøre dette. Jeg lasta ned sourcen men fant ikke filene som den ville ha i sourcen. noen som har lyst å gi meg en steg for steg greie til dette? (er fremdeles relativt ny for linux) Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 apt-get install ndiswrapper Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 har såklart prøvd den før men han finner den ikke :/ Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) apt-get install ndiswrapper-utils Endret 11. september 2006 av hockey500 Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Prøv løsningen på ubuntuguide.org: http://ubuntuguide.org/wiki/Dapper#How_to_...8Ndiswrapper.29 Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) sudo apt-get install ndisgtk ndiswrapper* gksudo ndisgtk Endret 11. september 2006 av Mental Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 hulahulag: takker så mye Jeg fikk installert og kommer meg på nett. MEN, det er veldig veldig ustbilt. Klarer sånn høvelig å bruke nettsider og laste ned oppdateringer og sånn men den blir connected/disconected hele tiden. noen som vet om en løsning? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det kommer som regel av at de windowsdriverne du bruker har mye bugs. Prøv med andre versjoner av driverne, både eldre og nyere. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 okei skal prøve det. grunnen til at jeg bruker den jeg bruker nå er fordi den sto i wikien at den funka til akkurat mitt kort. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Problem løst Etter noe satans mye om og men takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå