j-- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann! Jeg har bestemt meg for å kjøpe en ekstern skjerm til den ultraportable pcen. 20" er en fin størrelse, og skjermen må kunne vise godt bilde med VGA kabel. Fargegjengivelse og filmegenskaper er mye mer viktigere for meg enn ms'en (selv om man noen ganger spiller litt) Har en ca. makspris på 5k, men om det er en modell til 6k som slår alt annet, så kan man jo strekke seg litt! har sett på et par, men vet liksom ikke helt.. Samsung SyncMaster 204B Nec MultiSync LCD2070NX Dell UltraSharp 2007FP 20.1-inch Black Flat Panel LCD Monitor (2007FP TCO99) Noen som kunne tenke seg å gi meg noen tips eller råd? Forslag på andre skjermer mottas også med takk! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hmm, Dell skjærmen var sexy iallefall ^^, og klart penest og se på. De to andre var jo ufyselig stygge i design Endret 11. september 2006 av Tnn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Jepp, blir nok Dell skjermen, den skla jo være veldig bra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Valget falt på Dellskjermed! Håper jeg blir fornøyd =) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, ble du fornøyd, da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ja, skjemen er helt herlig, og jeg er veldig fornøyd! Ingen døde pixler, og ellers fine farger i hele spekteret =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå