VikinGz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hei Tidligere skrev jeg om problemer med vivo inngangen på skjermkorte mitt samt lav skår i 3dmark og store problemer i en del spill slik som f.e.a.r Når har jeg oppdaga ennda mer rariteter på skjermkorte mitt.... Jeg formaterte og håppet alt var vell... og prøvde meg med gamlere og nyere drivere... Før hadde jeg veldig lav skår på 3dmark 03 og 05 (de enste jeg prøvde) i forhold til andre testoppsett som er svært like mitt. Jeg slet også med vivo inngangen(fikk hakkete bilde og bilde var sendt til å oppdatere seg osv... Samt en del store fps problemer i enkelte spill. F.eks så kjørte jeg f.e.a.r på alt det dårligste grafikken og fikk ikke mer enn 6 fps (kjører en intel pentium 4 630 samt 2gb minne, og mitt spiltter nye 7800gtx) Så jeg formaterte og trodde alt ble vell. Men nei da... samme problemene er der ennda pluss at jeg har oppdaget flere. Blant annet mangler jeg det gode og fine grafikken på vannet i generals (det glinser ikke) Det ser nå likens ut slik det gjore med mitt geforce mx440se som jeg brukte en gang i tiden. Jeg får også rosa golv på de_dust2 på counter strike source (inne i mørk) Samt etter jeg har rørt ett spill blir all film rosa :S Jeg ser hva som sjer men er alt er veldig rosa, og jeg må restarte for å få det til å funke. Samt noen ganger har pcen tatt en unødvendig restart helt uten videre.... Er dette korte gåent? En reklamasjonssak? Eller hjelper det med en ny formatering? Trenger litt hjelp.... Endret 10. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du husket å installere skjermkortdriverne etter formateringa? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Virker jo nesten som et varmeproblem. Har du noen oversikt over hvordan temperaturen er? -Test skjermkortet i en annen pc og, så er du sikker på om det er den som naller eller systemet Victurus! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Skjermkorte ligger rundt 45grader idle og så vidt over 50grader med hard load over lengre tid Og jeg har innstalert skjermkort-drivere etter formatering..... Har ingen muligheter til å teste det i en annen maskin med det aller første.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå