Gå til innhold

skal ha ny telefon


joakim409

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på k800i ventet lenge på den å men den er så dyr no enda! ska ha telefon med abodemang me vet ikke om jeg orker å kjøpe k800i for den er dyr. så jeg lurte på om det va noen som kunne hjelpe meg med en telefon! helst sony ericksson. men går bra med andre merker å. Har en k700i no men vill ha en med minne kort å aller helst en gangske god en sånn at jeg slipper å bytte den ut etter et år! bindings tiden min er godt ut no. Så kan kjøpe telefon når jeg vill. Men vill aller helst ha telenor/Djuice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lenge hatt lyst på k800i ventet lenge på den å men den er så dyr no enda! ska ha telefon med abodemang me vet ikke om jeg orker å kjøpe k800i for den er dyr. så jeg lurte på om det va noen som kunne hjelpe meg med en telefon! helst sony ericksson. men går bra med andre merker å. Har en k700i no men vill ha en med minne kort å aller helst en gangske god en sånn at jeg slipper å bytte den ut etter et år! bindings tiden min er godt ut no. Så kan kjøpe telefon når jeg vill. Men vill aller helst ha telenor/Djuice.

6840627[/snapback]

 

 

Har hatt k800i, og er en knall telefon:) Men nokia 6280 er også et godt og billig alternativ, og det er også en konge telefon:) Men den har jo som sakt noen småfeil av og til som at skyemekanismen er litt løs, dn kan blacke ut osv, men da får du ny telefon :thumbup:

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Har lenge hatt lyst på k800i ventet lenge på den å men den er så dyr no enda! ska ha telefon med abodemang me vet ikke om jeg orker å kjøpe k800i for den er dyr. så jeg lurte på om det va noen som kunne hjelpe meg med en telefon! helst sony ericksson. men går bra med andre merker å. Har en k700i no men vill ha en med minne kort å aller helst en gangske god en sånn at jeg slipper å bytte den ut etter et år! bindings tiden min er godt ut no. Så kan kjøpe telefon når jeg vill. Men vill aller helst ha telenor/Djuice.

6840627[/snapback]

 

Heisann. Jeg har en uåpnet Sony Ericsson K610i 3G telefon til salgs. Telefonen har fått toppkarakter i flere tester. Selger den fordi jeg har 3G telefon fra før og denne fikk jeg som en gave. Den er Telenorlåst, men skal du ha Djuice spiller vel det ingen rolle. Selger den for 2000 kroner. Den er sølvfarget.

 

Du må bestemme deg fort, skulle akkurat til å legge den ut på Finn.no :)

Lenke til kommentar
ska fan ikke ha den telefon det va dyrt yar like godt k800f for litt mere!

6844697[/snapback]

 

:D He-he. Ser du har greie på priser. Den ligger nå på auksjon for 2000 kroner inkl frakt på qxl.

 

:cool: Tror ikke det blir noe problem å få solgt den, men om ikke beholder jeg den selv. Lykke til i jakten på telefon, men jeg tror du bør sette deg litt mer inn i prisene. :D

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

6842975[/snapback]

 

Bruker har vært aktiv ettet varsel om dårlig bruk av emnefelt:

 

ska fan ikke ha den telefon det va dyrt yar like godt k800f for litt mere!

6844697[/snapback]

 

 

Med dette oppfordres du til å lese:

 

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...