another_visitor Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 skal anbefale ADSL for noen som har UPC kabel i leiligheten, men de er ikke utbygd for UPC ADSL. De hadde Tele2 fasttelefon i gamle leiligheten og skal prøve å få de til å flytte over den til nye kåken. Har hatt bra erfaring med Ventelo og tenkte å anbefale det, men lurer litt på om Tele2 kanskje er et like bra alternativ, kan hende de kan få et bra tilbud om de beholder fasttelefon (evt går over til IP telefoni). Hvordan er folks erfaringer med Tele2 ADSL, er det stabilt og er kundeservicen deres OK? Gaming blir ikke aktuelt for de så ping rate o.l er ikke så nøye. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kundeservicen er veldig god for det meste, og jeg har inntrykk av at det er ganske stabilt også. Jeg har hatt litt problemer, men det har vært pga dårlig kobber og pga at Telenor har klussa det til. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har hatt Tele2 i et par år nå og har alltid hatt stabil linje og god fart. Kundeservicen har også vært ganske god. Noe jeg liker er at de bruker bridge-mode i stedet for PPPoE. Så man kan bare kople modemet rett i en helt vanlig switch og få opp til 3 separate IP-er mot internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå