Klekkus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Lexan er polycarbonat og ikke acryl! Mente det var noe som skurret i forklaringen din, og da brukte jeg min gode venn wikipedia. (fattern er utdannet innen plast og har banket denne forskjellen inn i hodet mitt fra barnsben av) Men jeg er helt enig, det heter acryl og ikke plexi (eller plexiglas som er merkenavnet) Red: litt fort i svingene 7333143[/snapback] Ojda (har faktisk lest en gang i tiden at det var polycarbonat, men har liksom ikke klart å tatt det til meg) Hehe, bare kjekt å få rett info da Men alt dette har jeg skrevet fra hukomelsen, kanskje jeg sjekker opp med noen kilder neste gang. Ja, helt enig. Høh? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Redigerte fordi det gikk litt fort i svingene da jeg leste første innlegg! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 eller CCFL (Cold Cathode Fluorescent Lamps) så vil Linken er død hos meg hvertfall... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 eller CCFL (Cold Cathode Fluorescent Lamps) så vil Linken er død hos meg hvertfall... 7340135[/snapback] Var det ikke det jeg skrev? Skal titte på det. Rart at linken fungerer for meg da. http://www.j-right.com/html/ccfl_lamp.htm Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Funker hos meg nå.. Lenke til kommentar
MooseLoose Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Noen her hevder at det lettere blir riper i akryl enn i Lexan. Det er feil. Lexan er slagfast men absolutt ikke ripesikkert. Dessuten er det svært vanskelig å polere eller bøye. Lenke til kommentar
diry72 Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Kunne tenkt meg å få gjort dette på et gammelt kabinett. Synd databutikkene ikke gjør slike ting ..Noen som kjenner noen som gjør slike ting i Oslo, mot betaling selvfølgelig. Endret 11. februar 2023 av diry72 Ekstra info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå