EspenDL Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, Meny-div-en legger seg til høyre, men nedenfor innhold-div-en. Kan noen her inne hjelpe meg med å finne feilen/mangelen. Hetlandrussen Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kanskje vist vi kunne fått sett noe css-kode eller no? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 travis_g: http://hetlandrussen.no-ip.info/style.css EspenDL: Man ser med det blotte øyet at menysaken er for bred, fordi teksten stikker langt ut på det hvite innholdsfeltet. Foreslår at du ser over bredde-, padding- og margin-angivelsene og regner litt mer. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 -10px fikset biffen Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Enda et problem, høyden til wrap diven repeteres ikke videre. Hetlandrussen Noen som ser problemmet kjapt? Ellers kunne det vært kjekt med litt ris og ros Gidder ikke å gjøre de store forandringene nå.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er vel ikke verre enn å fjerne height: 100%; på #wrap... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) been there done that :/ Det morsomme er at det funker i IE (faktisk) Endret 15. september 2006 av EspenDL Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Legge til et element som har width: 100%; clear: both; visibility: hidden; nederst, slik som en footer eller en <hr>? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 kjempe takk for hjelpen. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 men så kommer problemmet når det er lite tekst. Da fylles ikke bakgrunnen ned. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvorfor i all verden har du ikke bare satt bakgrunnsbildet på <body>? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) fordi du kun kan ha et bakgrunsbilde, og jeg vil ha dropshadow på sidene men det må jo finnes en løsning utenom å ha nok innhold.. som også kan gå.. Endret 15. september 2006 av EspenDL Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du trenger ikke å bruke TO bilder til det. Se f.eks. på bakgrunnsbildet i den gamle bloggen min: http://blogg.undeclined.net/ Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 ja, men du har ikke et bilde som repeteres, kun ensfarge. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ahh, var meninga at jeg skulle sjekke sida før jeg sa noe mer (husker ikke helt hvordan den ser ut), men den ville ikke lastes. Uansett det du selvfølgelig kan gjøre er å lage et så bredt bilde at ingen vil kunne se endene på det, med mønsteret og greier... Evt kan det hende dette funker: body { height: 100% !important; height: auto; min-height: 100%; } IE tolker nemlig height som min-height. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå