Rikkely Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hei. Jeg har nettopp hjulpet min kamerat med å kjøpe diverse deler til sin pc. Alt fungerer bra utenom harddiskene. Det som er problemet er at det bare fungerer med en harddisk om gangen. Begge fungerer, men ikke samtidig. Det funket i begynnelsen, men på et eller annet punkt sviktet det. Jeg kan ikke huske akkurat hva jeg gjorde når det ble sånn heller. Srømforsyningen er mer en bra nok. Specsene er som følger: 6800GT MSI hk AMD 3200+ Geil ram DVD stasjon Hiper PSU 520W Maxtor Diamond 10 250 GB 16MB Cache Maxtor Diamond 9 300 GB 8MB Cache Noen som vet hva problemet kan være? EDIT: Leif Endret 10. september 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Har du sjekkt at Master/Slave eller Cable Select er riktig innstillt om det er IDE-disker? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det er IDE-Disker ja. Det har jeg ikke sjekket. Så det skal jeg sjekke i morgen. Bare et spm. Hvorfor tenkte ikke jeg på det? Takk for hjelpen E Fikkan, Du er her alltid når man trenger deg Endret 10. september 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
St3ff3n Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 er garanteret det som er problemet.. bare å sette ene til master og slave eller cable select på den andre så funker det som det suser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå