Micro80 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann! Jeg skulle restarte pc'en min og den peil litt rart, melodi liksom, aldri hørt før. Den funket helt fint. Litt senere skulle jeg starte igjen var D: Harddsiken helt tom, den spurte om jeg skulle formatere den. Har ikke gjort noe enda. Hva kan ha gjort at dette skjedde? Hvilket program skal jeg bruke for å få alt tilbake? HW: ABIT AG8-3rd eye Intel P4 3,2 GHz 2 x 512 Mb ram Sapphire X700 Pro 128 Mb Ram. HDD'er: 1: C: & D: Western Digital 2: E: Seagate 3: F: Samsung. Trenger hjelp. Noen andre som har vært borti samme problem eller har samme HK? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Det virker som MBR eller bootsector er skadet, så Windows tror det er ingenting på den. Bruk et reparasjonsverktøy og se om du får fikset det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hvordan? Hvordan kan det skje? C & D ligger på samme fysiske HDD. Prøver å kjøre Get Data Back for NTFS jeg. Håper dette hjelper siden begge partisjonene ligger på samme disk. Endret 11. september 2006 av Micro80 Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Problem løst ved å bruke Get Data Back og formatere HDD'en. Takker for svar fra efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå