ravika Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har nettopp begynnt å bruke Office 2003 (har brukt Office XP før...) Og i Excel er det en irriterende ting som er endret fra slik jeg før har brukt den: Når jeg skal dele to celler mot hverandre i en funksjon i en annen celle, brukes / -tegnet. Når jeg så velger celle1 med piltastene, for så å trykke / kommer det istedet : slik at A1/B1 istedet blir A1:B2. Dette er blitt meget irriterende og tar mye ekstratid å måtte omvende seg. Så spørsmålet er: Finnes det noen måte for å stille om slik at jeg kan bruke deletegnet slik som før? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Dette fungerer som det skal hos meg, / blir / ved bruk av tastaturet. Er Windows og Excel satt opp med norskt språk/tegnsett? Lenke til kommentar
ravika Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Dette fungerer som det skal hos meg, / blir / ved bruk av tastaturet.Er Windows og Excel satt opp med norskt språk/tegnsett? 6840406[/snapback] Ja, tror det er satt opp med norskt tegnsett (finner ikke det som et valg i alternativer... ) Men det fungerer bra å skrive inn / sålenge jeg ikke bruker piltastene til å navigere meg frem til den cellen jeg skal til, og istedet skriver inn cellereferansen manuellt. Men med engang jeg skriver inn funksjonen f.eks = Piltasten --> (som da blir cellen til høyre) også / så blir det istedet en : Endret 10. september 2006 av t0my Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå