Gå til innhold

Omtale av Logitech MX300


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-10-31 16:58, skrev Guybrush:

Hvor ble det av svarene som lå her?


TST skrev dritt om dinside.no, var det derfor de ble fjernet?


Likner jo på TV2 :smile:


Jeg skrev ikke dritt om dem, men jeg slettet vår skribent Erik Jørgensen sitt noe uheldige utsagn om den siden, og dermed også de påfølgende kommentarene han fikk. Det skal ikke gjenta seg, og jeg beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-29 16:47, skrev Vang1:

jeg har ikke stor peiling på slike ting som dette, men jeg lurer veldi på om denne musen har samme "sykdommen" som tidligere? dvs, at den hopper og hakker og bugger i vei ved raske bevegelser.. har selv en MS Itellipoint Optical v1.1, og en dual optical. trenger noe som er like rask i reaksjon o.l. Men jeg skulle gjerne hatt formen til denne her, siden både dual optical og MS musa er meget vonde og ubehagelige å holde i.


 

Siden MX300 er nyere enn Dual Optical, så regner jeg nå med at MX300 minst like bra, eller bedre når det kommer til oppdateringsfrekvens etc. Tror jeg skal kjøpe med MX300 og selge Dual Opticalen min til broren min.

Lenke til kommentar

Quote:


Siden MX300 er nyere enn Dual Optical, så regner jeg nå med at MX300 minst like bra, eller bedre når det kommer til oppdateringsfrekvens etc. Tror jeg skal kjøpe med MX300 og selge Dual Opticalen min til broren min.


 

Dual Optical er ikke i nærheten av teknologien til MX-serien. Den er ikke en gang i nærheten av MS sin teknologi i sin nyeste IntelliMouse-serie. Det forsøkes å kompenseres ved å bruke to optiske lesere, men resultaet er likvel ikke så godt som MS sin teknologi. MX-serien til Logitech benytter seg av en optisk leser som har høyere oppdateringsfrekvens enn MS på dette tidspunkt kan skilte med, og kan med rette kalle seg den beste musen - teknisk sett altså - på markedet i dag. MX-teknologien er lik for MX300, MX500 og MX700.

Lenke til kommentar

Men uansett så synes jeg det hadde vært allright om gamer.no kunne ha testet denne musen...

 

For jeg håper ikke at gamer.no kun prøver å nå hardcore-gamere. For hvor mange potensielle lesere har dere da? 100? 1000?

 

Kanskje dere må finne en annen enn Erik til å teste den da det ser ut som han ikke kan være helt objektiv :razz:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...