tradhtare Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Som topicen sier så lurer jeg på om du har noen erfaringer med jorbærlikøren XuXu. Jeg kjøpte den på taxfree i Wien, men vi har den også på polene her i Norge. Det rette navnet er vel XuXu Strawberry Liqueur. Den inneholder 15% vodka. Det jeg lurer på er hva dere blander med, og om dere blander noe i den i det hele tatt? Det ser ut som,utifra etiketten på baksiden at den egentlig er ferdigblandet og bare til å drikkes. Men litt usikker på dette, og vil gjerne ha noen innspill:) Edit: jeg bør kanskje nevne at jeg har intensjoner om å lage strawberry dequire, så jeg har planlagt å blande likøren med is,og blende det. Endret 10. september 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Nå skal ikke jeg si noe sikkert, var ikke helt edru. Men tror jeg brukte denne i en drink, og resultatet ble ganske alright. Var vel noe vodka, xuxu, fanta exotic og noe fersken-sprit/vin tror jeg. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Æææsj, den skal jeg hvertfall ikke prøve på!! Haha, Neophus, din gris :!: Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hey, ingenting i veien med fancy drinker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå