Gå til innhold

World PvP - Episke slag! [Video - YouTube]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh Som jeg savner den gamle X-r raidinga, det var tider det. Samme med Zerginga fra Tarren Mill til Southshore og tilbake :) Folk driver ikke mye med sånt lenger gitt :(

6846611[/snapback]

 

Ja det var tider det. Slenger med et gammelt bilde, da jeg var level 32 eller noe. Det morsomte jeg viste da var å dra til Tarren Mill i "prime time", slik som mange andre, uansett level (var ikke så mange på level 60 da). Måtte sette ned grafikken husker jeg, og det førte til at jeg kjøpte mere ram og greier. Det var tider :love:

 

post-48778-1158066328_thumb.jpg

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Det er vel 3 hovedgrunner til at world pvp er dødt.

 

1. Battlegrounds - de som er interessert i pvp farmer honor og rep i bg's

 

2. Servere - alle vet at serverne til Blizzard ikke takler store town raids... og om de så hadde gjort det så kommer vi til grunn nr. 3...

 

3. Dishonorable Kills - pvp`ere er livredde for dk`s, og de som ikke bryr seg så veldig blir vel egentlig ofte hindret av grunn nr. 2

 

Nå blir det vel ennå mindre world pvp i Burning Crusade også. Greit, noen av sonene i Outland skal vel ha pvp objektiver, små byer som man kan ta over (og forhåpentligvis få litt mer rewards fra enn dette tullet i EPL nå om dagen. + dmg til undead hjelper ikke akkurat så veldig i pvp), så vi får se.

Regner vel egentlig med at folk blir boende i bg`er og de nye arenaene

Lenke til kommentar
Det er vel 3 hovedgrunner til at world pvp er dødt.

 

1. Battlegrounds - de som er interessert i pvp farmer honor og rep i bg's

 

2. Servere - alle vet at serverne til Blizzard ikke takler store town raids... og om de så hadde gjort det så kommer vi til grunn nr. 3...

 

3. Dishonorable Kills - pvp`ere er livredde for dk`s, og de som ikke bryr seg så veldig blir vel egentlig ofte hindret av grunn nr. 2

 

Nå blir det vel ennå mindre world pvp i Burning Crusade også. Greit, noen av sonene i Outland skal vel ha pvp objektiver, små byer som man kan ta over (og forhåpentligvis få litt mer rewards fra enn dette tullet i EPL nå om dagen. + dmg til undead hjelper ikke akkurat så veldig i pvp), så vi får se.

Regner vel egentlig med at folk blir boende i bg`er og de nye arenaene

6864012[/snapback]

 

Spiller du wow? :roll: Er lite DKs i EPL og Silithus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...