Hagr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 finnes det alternativer til z 2300 som har like høy effekt? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 tviler.. du for mye lyd å trykk for penga der.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 z-2300 er knall, får ikke no bedre til den prisen.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 er det høyttalerne eller mine ører som vil ha lyden ned først?? dette er faktisk ganske viktig for meg... hehe ellers må jeg nok kjøpe forsterker og HiFi anlegg... dyyrt. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tviler sterkt på at du finner noe med samme "trøkken". En kamerat av meg har de høytalerene og han tør ikke skru lyden på mere en 50-55% Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Helt enig med dei andre her. Har dette anlegget selv å jeg kan ikke annet enn å anbefale det på det sterkeste. Mye lyd for penga! Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 jeg har Z 2300 selv og det er et bra 2.1 anlegg, og kan anbefales på det varmeste til sitt bruk. Men, det er ingen "party-høyttaler" eller noe jeg bruker hvis jeg skal spille HØYT. det har man en ordentlig anlegg til. men for å se filmer, spille og ha til bakgrunnsmusikk er det et bra sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå