Oly Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 For noen år siden hadde det seg slik at Favoritt kjøpe-pizzaen ble helt forskjellig på smak, fordi en ny utgave av den kom og tok plassen til den gamle varianten. Favoritt var alltid min yngdlings kjøpe-pizza, etter Grandiosa. Så det som jeg lurer på, er hvorfor de sluttet å produsere den gamle gode varianten, og heller begynte å selge en ny (og etter min mening) dårligere variant av denne pizzaen? Er det noen av dere som også har stusset på dette? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 For noen år siden hadde det seg slik at Favoritt kjøpe-pizzaen ble helt forskjellig på smak, fordi en ny utgave av den kom og tok plassen til den gamle varianten. Favoritt var alltid min yngdlings kjøpe-pizza, etter Grandiosa. Så det som jeg lurer på, er hvorfor de sluttet å produsere den gamle gode varianten, og heller begynte å selge en ny (og etter min mening) dårligere variant av denne pizzaen? Er det noen av dere som også har stusset på dette? 6839700[/snapback] ja jeg også likte den pizzaen. kjøpte den ganske ofte faktisk. har lurt på hvor den har tatt veien. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mamma kjøpte inn en tre-pack med Favoritt-pizza her om dagen. Tror jaggu jeg skal ha meg en til kvelds. Spiste den veldig mye som yngre, meget god pizza. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Mamma kjøpte inn en tre-pack med Favoritt-pizza her om dagen. Tror jaggu jeg skal ha meg en til kvelds. Spiste den veldig mye som yngre, meget god pizza. 6843328[/snapback] Er ikke helt sikker på om det er den gamle varianten av Favoritt-pizzaen du nevner her, men jeg har forstått det slik at den gamle er ute av produksjon. Men den nye varianten er i hvertfall å finne på Coop Mega. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå