Zappza Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Har fundert på hvilken tilkobling det er på HDDen til Xbox 360? Er det en som er vanlig, eller laget MS en ny? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er en egen plugg. Jeg har ihvertfall aldri sett maken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Ganske sikker på at det er SATA, men du må åpne coveret for å komme til en tilkobling som er brukanes på annet enn en 360. Endret 10. september 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hmm. Nesten jeg vurderer å åpne den og legge inn musikk eller no. Film. Noen som har gjort det før? Hvilket filsystem er det? Hvis det er FAT32 eller NTFS kan jeg jo bruke hvilken som helst SATA disk i teorien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hmm. Nesten jeg vurderer å åpne den og legge inn musikk eller no. Film.Noen som har gjort det før? Hvilket filsystem er det? Hvis det er FAT32 eller NTFS kan jeg jo bruke hvilken som helst SATA disk i teorien? 6840819[/snapback] http://www.xbox-scene.com/tutorials-xbox360/open-xbox360-hdd-drive.phphttp://www.team-gx.org/360rebuild/ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Tusen takk! Noen som vet om det går ann å sette inn en annen 2,5" SATA disk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tror neppe det går. Jeg vil anta Microsoft har lagt inn en sjekk for slikt, jeg ville uansett ikke begynnt å tukle med harddisken helt uten videre. Ta iallefall backup av profil og savegames på et memory card først. Dessuten er det jo begrenset hvor mye du kan gjøre ut av å operere på disken, du får vel neppe lagd over egne filmer og slikt uansett. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Mja... Hvis jeg kjøper samme modell burde det da gå bra? Får sikkert lagt over filmer, men de må helt sikkert være i samme format som de som allerede er der. Som sikkert er .wmv. Blir nok ikke å gjøre det med det første, men er gøy å vite sånt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) kan kjøpe en USB harddisk og koble til musikk og bilder vises på xbox 360, men ikke filmer Endret 11. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Filmer jeg vil ha vettø ^^ Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Filmer jeg vil ha vettø ^^ 6844191[/snapback] Da kan du streame.. eller kjøpe deg en gammel xbox Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Streamer allerede, men det er litt slit når jeg drar på hytta Gammel Xbox er under oppkjøp, må bare få penger først >.< Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Trur egentlig det er greiest med gammel xbox om det hovedsaklig er mce du er ute etter. Xbox'en spiller så og si alt av film formater og du kan lagre på disk og sette inn så stor hd du selv ønsker. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Jepp, er en vanlig Xbox jeg er på jakt etter, men jeg har ikke det nå Problemet er vel mest at jeg ikke gidder å kjøpe brikke til den, og vet ikke hvor bra softmoddene virker Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Jepp, er en vanlig Xbox jeg er på jakt etter, men jeg har ikke det nå Problemet er vel mest at jeg ikke gidder å kjøpe brikke til den, og vet ikke hvor bra softmoddene virker 6844341[/snapback] Er litt usikker på hvordan du softmoder.. men når den er softmoda så virker den like bra som en med chip. hovedsaklig så er chip'en en ekstra bios som tilater uorginal software.. og når du softmoder så legger du inn samme bios bare på flashen til xbox'en selv. Men er ikke mye stress og sette inn chip selv. og du får dem for ca 200 spenn.. også verdt og nevne er at med chip så har du mulighet til og skru den av sånn at du kan spille på xbox live osv.. det vet jeg ikke om du har med softmod. Endret 11. september 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Går det an å overføre noko fra pc til 360 med ein enkel kabel uten noko *ut_med_harddisk_tull*? Tenker på filmer... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Går det an å overføre noko fra pc til 360 med ein enkel kabel uten noko *ut_med_harddisk_tull*?Tenker på filmer... 6844950[/snapback] du får kjøpt en slags adapter sånn at du kan plugge harddisk i usb porten på pcen. og da trenger du egentlig bare koble den fra 360'n og koble til adapteren Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Er litt usikker på hvordan du softmoder.. men når den er softmoda så virker den like bra som en med chip. hovedsaklig så er chip'en en ekstra bios som tilater uorginal software.. og når du softmoder så legger du inn samme bios bare på flashen til xbox'en selv. Men er ikke mye stress og sette inn chip selv. og du får dem for ca 200 spenn..også verdt og nevne er at med chip så har du mulighet til og skru den av sånn at du kan spille på xbox live osv.. det vet jeg ikke om du har med softmod. 6844356[/snapback] Har funnet guide nå. Stress at jeg må ha et av tre spesielle spill for å kunne flashe. Trenger ikke å kunne spille på Live. Har da en 360 200,- bare... Hmm får se Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er litt usikker på hvordan du softmoder.. men når den er softmoda så virker den like bra som en med chip. hovedsaklig så er chip'en en ekstra bios som tilater uorginal software.. og når du softmoder så legger du inn samme bios bare på flashen til xbox'en selv. Men er ikke mye stress og sette inn chip selv. og du får dem for ca 200 spenn..også verdt og nevne er at med chip så har du mulighet til og skru den av sånn at du kan spille på xbox live osv.. det vet jeg ikke om du har med softmod. 6844356[/snapback] Har funnet guide nå. Stress at jeg må ha et av tre spesielle spill for å kunne flashe. Trenger ikke å kunne spille på Live. Har da en 360 200,- bare... Hmm får se 6845917[/snapback] må ha et av tre spesielle spill for å kunne flashe? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Softflashe ja. how-to: http://webpages.charter.net/tdiamond14/maintutorial.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå