ducA Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er i ferd med og kjøpe ny pc, Jeg har følgende deler fra før: Intel core 2 extreme, asus p5nsli nforce 570 sli intel (oppgraderes til 590 når de med c55 rev kommer), Geforce 7950Gx2, thermaltake toughpower 750w. og her er resten jeg har tenkt og kjøpe: Handlevogn Forslag til endringer eller om jeg bare kan ha det som det er? takk på forhånd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Det aller meste i oppsettet er veldig bra. Skjermen er et veldig godt valg. Jeg har lyst til å kjøpe en sånn selv. Men hvorfor kjøpe Raptor-disken? Du vil ikke merke ytelseforskjell i forhold til en god 7200-rpm-disk, som for eksempel en WD 320GB SATA. Du får mer for pengene om du kjøper 2x320GB fremfor 1x500GB. Så det jeg ville gjort er å velge 3x320GB og kjørt minst to av de i RAID. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Raptor disken har jeg tenkt og ha p.g.a og ha en liten os disk, har valgt 500gb fordi jeg senere skal ha 3 til slik jeg har 2tb lagringsplass. takk for inputen effikan. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Alt i det oppsettet er vel blant det beste man kan få for tiden! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Raptor disken har jeg tenkt og ha p.g.a og ha en liten os disk, har valgt 500gb fordi jeg senere skal ha 3 til slik jeg har 2tb lagringsplass. takk for inputen effikan. 6839499[/snapback] Det er da ikke noe problem å dele opp disken i flere partisjoner, så du har én til operativsystem og en eller flere til for eksempel spill eller annen lagring. Kjøper du en 320GB-disk i stede for Raptoren så får du mer for pengene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Ja det har du helt rett i effikan, men penger har ikke så mye og si. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Men jeg lurer på om jeg heller skal kjøpe cas3 rammen? noen som har meninger om det eller er det bare bortkasta penger iforhold til cas4 rammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå