Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klining og Klåing

Guff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er litt rar, men hadde det vært kyssing :tease: så tror jeg ikke klåing på rumpen er så smart.. MEEEN det kommer vel litt ann på om det er dama det er snakk om her da..

Klining derimot. YES SIR! Men ikke bare rumpa da, kvinnekroppen har mange ukjente territorier som man kan sende ekspedisjoner til! Beføl i vei :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du bare "presser" litt på rumpa da, (vet ikke helt åssn jeg skal skrive d.. men dere forstår vel? :p) er det det samme som"å klå som en galning som aldri har fått seg noe"? Det må da være lov å ta litt i den da! ;)

Endret av lars16
Lenke til kommentar

Det kommer jo veldig ann på sammenhengen!

Er du på fest og er litt fuktig, så er det ingenting i veien med å ta litt på rumpa til dama/gutten eller hvem du nå måtte kline med.

Derimot hvis du nettopp har vært på første date, og det utvikler seg til et romantisk "godnattkyss", så er kanskje ikke grafsing på rompa veldig lurt.

Lenke til kommentar
Kjør gjerne hele hånda ned i buksa  :p  Det er ikke fyfy

6840033[/snapback]

Er lov å prøve seg ja, start med å ta på rumpa, går det bra så kan du putte hånda ned i buksa (fremdeles på rumpa) så kan du ta den bak og forbi rumpa så du når tak i godsakene

Men du må ha litt lange hender da ;)

Lenke til kommentar

La oss si du ligger med dama i en seng og kliner ganske heftig. Du har ligget der sånn ca. 30 min, og så flytter du hånda litt lenger ned, og tar litt på rumpa ;) Ville noen av dere (jenter) reagert på det?

*Merk: Jeg=16 og hun =14 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...