Guff Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det fy fy å ta dama på rumpa mens man kliner? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 IKKE FAEN ! Bare å ta på Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det kommer jo litt annpå settingen, men hvorfor skulle det være fy-fy? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det finnes jo ikke noe fasitsvar på det. Kommer an på hvor intime dere har vært med hverandre, hvor lenge dere har vært sammen (om det er tilfelle), om ho liker det, ikke minst. OSV. Spør ho om ho liker det da vel 1 Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Mulig jeg er litt rar, men hadde det vært kyssing så tror jeg ikke klåing på rumpen er så smart.. MEEEN det kommer vel litt ann på om det er dama det er snakk om her da.. Klining derimot. YES SIR! Men ikke bare rumpa da, kvinnekroppen har mange ukjente territorier som man kan sende ekspedisjoner til! Beføl i vei 1 Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Får legge til en ting til : Når du skriver å ta på rumpen, så regner jeg med at du ikke klyper å klår som en galning som aldri har fått seg noe, for det er fy-fy. Men å beføle rumpen er jo greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 jepp - gjør som folka sier; kjør i vei, men forsiktig..... you know... Lenke til kommentar
Guff Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 hehe, ok. Syns bare jeg har lest en plass at det tar oppmersomheten vekk fra selve kysset elns .. (Snakkes selvfølgelig om klining, og ikke kyssing ) Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg liker bedre å stikke en finger inn i rumpen enn å beføle den utenpå. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hvis du bare "presser" litt på rumpa da, (vet ikke helt åssn jeg skal skrive d.. men dere forstår vel? ) er det det samme som"å klå som en galning som aldri har fått seg noe"? Det må da være lov å ta litt i den da! Endret 10. september 2006 av lars16 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det kommer jo veldig ann på sammenhengen! Er du på fest og er litt fuktig, så er det ingenting i veien med å ta litt på rumpa til dama/gutten eller hvem du nå måtte kline med. Derimot hvis du nettopp har vært på første date, og det utvikler seg til et romantisk "godnattkyss", så er kanskje ikke grafsing på rompa veldig lurt. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Personlig er jeg mye mer glad i å holde hånden i nakken og/eller ved hoftene når jeg kysser/kliner, men så er jeg ingen utpreget råkliner heller. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjør gjerne hele hånda ned i buksa Det er ikke fyfy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjør gjerne hele hånda ned i buksa Det er ikke fyfy 6840033[/snapback] Er lov å prøve seg ja, start med å ta på rumpa, går det bra så kan du putte hånda ned i buksa (fremdeles på rumpa) så kan du ta den bak og forbi rumpa så du når tak i godsakene Men du må ha litt lange hender da Lenke til kommentar
Guff Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 La oss si du ligger med dama i en seng og kliner ganske heftig. Du har ligget der sånn ca. 30 min, og så flytter du hånda litt lenger ned, og tar litt på rumpa Ville noen av dere (jenter) reagert på det? *Merk: Jeg=16 og hun =14 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hadde nok ikke reagert på det, nei Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hadde nok ikke reagert på det, nei Kjedelig da, med ingen reaksjon mener jeg. Da kan vi jo like gjerne la være Lenke til kommentar
Guff Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 ok, bra Men la oss si du ikke likte det da.. hva hadde du da gjort? Du kan jo ikke akkurat si noe, da det er litt vanskelig med tungen inni en annen sin munn Lenke til kommentar
Guff Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Kjedelig da, med ingen reaksjon mener jeg. Da kan vi jo like gjerne la være 6840659[/snapback] Det var vel mest for min del jeg gjorde det.. men men Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Haha, likevel har dem nerver der bak og. Merkelig nok, og en eller annen positiv reaksjon er vel ønskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg