Megnus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har passert 20 år nå, og har enda ikke smakt alkohol. Vennene mine drikker heller ikke, så jeg regner med at dette kan virke sjokkerende for majoriteten som har svart på dette forum-innlegget Har aldri følt for å begynne å drikke, og jeg skal ikke se vekk fra at det aldri kommer til å skje heller. Btw. er ikke en "kristen" person for det. 7284953[/snapback] hva har egentlig det med kristendom å gjøre? drakk de ikke i bibelen og da? Men.. Hmm. har prøvd å drikke en gang. syntes ikke det var så gøy som folk skal ha det til. Er nok gøyest for de som er flaue fra før av .. Men seriøst.. Det er mye gøyere å se på fulle folk og tulle med dem enn å være det selv * Jeg liker ikke at vennene mine drikker. Syntes det hadde vært så leit om dem fannt på noe tull eller galt som kunne føre til problemer. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HEY ------- eg drikker ganske offte.. er 15 år... foreldra veit ingenting, håper og sjølv liker eg å gå på fylla i blant, og synes det e verdt å drive med.. men selfølgelig kan man vente til ein blir 18 PS: i Belgia er det 14 års grene på øl og 16 på sprit Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HEY ------ Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt... Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!! Gutt 15 år (var 14 da) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HEY------ Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt... Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!! Gutt 15 år (var 14 da) 7472810[/snapback] hehe eg er glad at eg drakk på båten og ikkje på hotellet hehe, var ein stillig tur da kjetil klassetur til polen arangert av "aktivefreds-reiser" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fikk du ikke mat fordi du drakk? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fikk du bot for å sitte å drikke på rommet til noen? Hvem i all verden skulle ha de pengene? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fikk du bot for å sitte å drikke på rommet til noen? Hvem i all verden skulle ha de pengene? 7473070[/snapback] aktivefred reiser (dei som arrangerte turen) skulle ha pengene av han... (går i samme klasse som fyren) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Faen for noe tvilsomme greier dere reiser med :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HEY------ Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt... Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!! Gutt 15 år (var 14 da) 7472810[/snapback] Fint at du skryter her også, da Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Aktive Fredsreiser er chill, drakk så mye vi orka vi. samme gjorde lærere og han fra AF. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg drikker ikke, men har smakt. Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er 16. Drikker bare i godt selskap Er ikke noe glad i hjemmefester/trancefester. Foretrekker heller en jentekveld eller en kveld med venner. Drikker ikke for å bli dritings. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er 16. Drikker bare i godt selskap Er ikke noe glad i hjemmefester/trancefester. Foretrekker heller en jentekveld eller en kveld med venner. Drikker ikke for å bli dritings. 7479518[/snapback] din holdning likte jeg Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Er 16. Drikker bare i godt selskap Er ikke noe glad i hjemmefester/trancefester. Foretrekker heller en jentekveld eller en kveld med venner. Drikker ikke for å bli dritings. 7479518[/snapback] din holdning likte jeg 7479924[/snapback] Enig. Bedre med rolige kvelder og kald øl med kjæresten, enn en intens Trance-kveld der alle roper for å bli hørt. Endret 14. januar 2007 av Neautiful Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Akkurat nå føler jeg det i blodet, ganske sterkt. Vi har et flott forhold. Jeg drikker ca annen hver helg, og da drikker jeg alt for mye. Bra/dårlig forhold til alkohol? Vet ikke jeg, men jeg har det helt fint. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er 15, har aldri smakt alkohol. Men flere i klassen min drikker seg dritings hver helg! Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Forresten, første gang jeg drakk er noen år tilbake i England i samme leilighet med to andre jenter. Faktisk ble jeg sammen med en av dem den kvelden som er min nåværende kjæreste. Var en morsom kveld med mye snakk og prating om litt av hvert. Endte med at jeg våkna på dass neste morgen etter å ha overfylt det med dopapir, men det gjorde ikke noe Nå drikker jeg vel rundt regnet en gang i måneden. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Drikker nok alkohol så og si hver helg, men blir sjelden en ordentlig fyllekule mer enn en gang i måneden. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Drikker hvis jeg må, men synes ikke det smaker godt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er vel ingen som tvinger deg til å drikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå