Gå til innhold

Ditt forhold til alkohol

-Petter-

Anbefalte innlegg

Har passert 20 år nå, og har enda ikke smakt alkohol. Vennene mine drikker heller ikke, så jeg regner med at dette kan virke sjokkerende for majoriteten som har svart på dette forum-innlegget  :p

Har aldri følt for å begynne å drikke, og jeg skal ikke se vekk fra at det aldri kommer til å skje heller.

Btw. er ikke en "kristen" person for det.

7284953[/snapback]

hva har egentlig det med kristendom å gjøre? :dontgetit: drakk de ikke i bibelen og da? :p Men.. Hmm. har prøvd å drikke en gang. syntes ikke det var så gøy som folk skal ha det til. Er nok gøyest for de som er flaue fra før av .. Men seriøst.. Det er mye gøyere å se på fulle folk og tulle med dem enn å være det selv * :p Jeg liker ikke at vennene mine drikker. Syntes det hadde vært så leit om dem fannt på noe tull eller galt som kunne føre til problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEY

-------

eg drikker ganske offte.. :whistle:

er 15 år... foreldra veit ingenting, håper og :ermm:

sjølv liker eg å gå på fylla i blant, og synes det e verdt å drive med..

men selfølgelig kan man vente til ein blir 18 :thumbup:

PS: i Belgia er det 14 års grene på øl og 16 på sprit :dribble:

Lenke til kommentar

HEY

------

Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr :( , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned :blush: på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt...

Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!!

Gutt 15 år (var 14 da)

Lenke til kommentar
HEY

------

Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr :( , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned :blush: på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P  menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt...

Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!!

Gutt 15 år  (var 14 da)

7472810[/snapback]

hehe :thumbup:

eg er glad at eg drakk på båten og ikkje på hotellet :thumbup:

hehe, var ein stillig tur da kjetil :dribble:

klassetur til polen arangert av "aktivefreds-reiser" :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
HEY

------

Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr :( , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned :blush: på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P  menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt...

Gutt 15 år  (var 14 da)

7472810[/snapback]

Fint at du skryter her også, da :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er 16. Drikker bare i godt selskap :) Er ikke noe glad i hjemmefester/trancefester. Foretrekker heller en jentekveld eller en kveld med venner. Drikker ikke for å bli dritings.

7479518[/snapback]

din holdning likte jeg :wee:

7479924[/snapback]

Enig. Bedre med rolige kvelder og kald øl med kjæresten, enn en intens Trance-kveld der alle roper for å bli hørt.

Endret av Neautiful
Lenke til kommentar

Forresten, første gang jeg drakk er noen år tilbake i England i samme leilighet med to andre jenter. Faktisk ble jeg sammen med en av dem den kvelden som er min nåværende kjæreste. Var en morsom kveld med mye snakk og prating om litt av hvert.

Endte med at jeg våkna på dass neste morgen etter å ha overfylt det med dopapir, men det gjorde ikke noe :)

Nå drikker jeg vel rundt regnet en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...