Gå til innhold

Ditt forhold til alkohol

-Petter-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har smakt øl og sånt noen ganger med lov, med synes ikke det var noe særlig godt :thumbdown:

6845156[/snapback]

Slenger meg på den. Øl, vin og alt annet smaker generelt sett dritt. Foretrekker en iskald brus jeg :)

6846266[/snapback]

Man må drikke øl et par ganger før man finner ut hvor digg det er..

3-4 år siden var jeg ikke nærheta av øl.

Look at me now, sitter med en her nå tilogmed.. Its goodt. Smak på litt dyrere saker en tuborg, feks corona, så blir det nok en annen pling i bjella! :)

Lenke til kommentar

Look at me now, sitter med en her nå tilogmed.. Its goodt. Smak på litt dyrere saker en tuborg, feks corona, så blir det nok en annen pling i bjella! :)

6846293[/snapback]

Jeg orker ikke å lære meg å drikke noe, derfor drikker jeg ikke øl, men jeg kan gjerne ta meg en drink midt i uka.

Lenke til kommentar
Har smakt øl og sånt noen ganger med lov, med synes ikke det var noe særlig godt :thumbdown:

6845156[/snapback]

Slenger meg på den. Øl, vin og alt annet smaker generelt sett dritt. Foretrekker en iskald brus jeg :)

6846266[/snapback]

6846293[/snapback]

Øl var godt fra første stund... :love:

Smakte for første gang på Elefant-øl på lørdag, de andre sa det smakte bittert, men jeg synes det smakte vel så godt som vanlig Carlsberg jeg!

Lenke til kommentar
Har sett hvordan folk blir når de blir fulle..  :no:

Kan være gøy i øyeblikket, men når du våkner om morran med et hælvete i huet uten å ha visst hva man gjorde forrige natt, kan ikke være noe morsomt..

Men, det går jo ann å drikke med måte

6846316[/snapback]

Vel, har aldri glemt noe dagen etterpå!

Vet å stoppe der grensa går for meg... det værste som har skjedd er å spy opp litt fæk Pina Colada eller hva det heter. (men pga. den fæle smaken :p)

Lenke til kommentar
Har sett hvordan folk blir når de blir fulle..  :no:

Kan være gøy i øyeblikket, men når du våkner om morran med et hælvete i huet uten å ha visst hva man gjorde forrige natt, kan ikke være noe morsomt..

Men, det går jo ann å drikke med måte

6846316[/snapback]

Jeg har kun 2-3 kvelder av de ganske mange hvor jeg ikke husker noe, det eneste jeg husker er at det var morsomt, jeg husker som regel det meste, deet mangler kun noen få timer når det først skjer.

Særlig død er jeg ikke heller, men behov for fet mat, det har jeg hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg drakk fra jeg var ca 16 men ikke mye eller ofte. Hadde hatt et par runder med fjortisfylla før den tid men det var skjelden og gikk aldri bra. Foreldrene mine syns det var greit at jeg begynte å drikke fra året jeg fylte 18.

Lenke til kommentar
Min mor kjøpte sprit til meg når jeg var 15. Slik at jeg skal drikke skikkelig vare og ikke noe hjemmebrent. Men jeg drakk meget sjelden hjemme før jeg ble 18. Flyttet imidlertidig ut når jeg ble 18.

6840876[/snapback]

Min mor er ikke slik da. Men hun vet at jeg drikker sprit. Sprit er jo mye bedre enn øl/cider/rusburs og alt annet. Man slipper å drikke så mye, ergo man spyr ikke :D Og såklart må man drikke ekte vare, ikke lousy hjemmebrent!

Lenke til kommentar
Jeg drikker veldig ofte, er fotballkamp eller poker så blir det noen øl. Og siden det er fotballkamp og pokerkveld hele tiden blir det my pils, haha. Og når noe skjer, (konserter, hjemmefester etc) så blir det en god blanding av brunsprit og annet skvip. Blir langt mellom byturene, er allergisk mot musikken som spilles ute i Stavanger (Checkppoint går ann avogtil)

oops leste ikke tråden skikkelig. er nok ikke under 18 nei

6840619[/snapback]

Stavangermann ehh? Så synd at Checkpoint har 20års aldersgrense på alle andre dagen enn torsdag. Er jo kun Checkpoint og Folken som her levelig her i byen.

Lenke til kommentar

Jeg har drukket fra jeg var 15, niendeklasse eller noe. De første gangene var det typisk fjortisfyll hvor man var edru igjen halv ti, man skulle jo hjem igjen!

Jeg har foreldre som ikke ville at jeg skulle drikke i ung alder, men jeg klarte likevel å "rase fra meg" da jeg var 15-16.. Nå drikker jeg ikke så ofte, 1 gang i mnd kanskje. Og det har gradvis blitt mer og mer greit for moren min (som jeg bor med). Fyller 18. i oktober.

Lenke til kommentar

Litt for mye "kult å drikke og være dritings" på her i byen blant kameratene mine.

Foreldra mine liker ikke at jeg drikker, og derfor gjør jeg det ikke. :)

Enkelt og greit.

Det er jo også en grunn til at aldersgrensen er der.

15 år her forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...