Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg skal bestille fra InkClub, men skal jeg bestille orginalt blekk eller uorginalt til halv pris? Er det dårligere kvalitet på det uorginale, eller kan jeg bestille det uten å være redd for å ødelegge skriveren? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Billigblekk er som navnet sier billig. Kvaliteten er dårligere, falmer fortere, avvik i farver etc.. Ved bruk som etterfylling i skrivehoder kan disse tette seg. EDIT: En Pixma ip5000 er beregnet til fotoutskrifter på originale HP Fotopapirer. Papiret kan også sette krev til blekk. En bra skriver bør ikke håndteres som en billigskriver. Endret 11. september 2006 av PerB Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 jeg vil i hvertfal ikke bruke u-orginalt blek selv på min "gamle" skriver : bjc 6200 undersøkte lit hva orginalblek kostet på nettet og fant ut at det var ingen ting eller lite å å spare på det i forhold til en lokal butikk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Faktisk så var jeg i dag på min lokale bokhandel å kjøpte orginalt blekk til samme pris som på inkclub. Endret 11. september 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ja. der ser du det. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Faktisk så var jeg i dag på min lokale bokhandel å kjøpte orginalt blekk til samme pris som på inkclub. 6845669[/snapback] Hva heter den? Prisene på orginalblekk til Canon Pixma IP5000 ligger på 92kr, den billigste buttikken jeg har funnet er orginalblekk hos Clas Ohlson til 98kr stk. Har nettopp bestilt blekk fra orginalblekk fra Inkclub. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Originalblekk (Er det 3-serien dere mener) ligger vel på 99 kr. eller 109 kr. i vanlige butikker... altså ikke så vannvittig dyrt, og når man har en så god printer så burde man spandere på seg skikkelig blekk. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Her i Bodø koster bci3ex der x er fargen , den dyreste er svart patronen 89 og 119 kr hos binders 99 og 129 hos expert 105 og 120 hos ark 109 og 129 hos telehuset hvis man kjøper alle 4 fargen hos binders så sparer man 70 kr i forhold til handleturen hos telehuset detser ut som foto varianten ligger på samme pris som de valige fargene . broren min som har lite peiling på skrivere skafet seg en skriver for å selv kunne skriveut bildene sine. da han opdaget at uskriften ikke ble bra anbefalte jeg han å sjekke patroene til skriveren , og som jeg trodde noen av patronene var tomme. han tok med seg de tomme patronene til en butikk for få rett type. dette var en fotobutik . og da han hadde satt i patroenen og begynt å skrive ut flere bilder så ble bildene altfor lys. det viste seg at betjeningen hadde pluket ut fotopatroener i stedet for de vanlige fargen. han ville selfølgelig bytte til rett type. så han tok med seg både kviteringen og de fargene som var feil. men de nektet , han måtte finne forseglingen til de opnede patroenen så kunne han bytte. da kunne de selge den brukte patronen. forseglingen hadde han selføgelig kastet. er det ikke foretnigen som må påta seg tapet hvis de gir feil vare ? expeditrisen mente at han burde opdaget at det var feil type farge. når en forsegling er brutt så kan den ikke sette på plass igjen er dette dårlig gjort av denne fotoforetningen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå