brukernamn Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 eg har et WinFast GeForce2GTS 32mb-ddr, tv-ut... eg har selvsagt prøvd å innstalere Detonator3, siden d skulle forbedre kortet med opp til 50% eg har prøvd å innstalere drivere både fra cd og nedlasta driverer, med innstalasjonsprogram og ved å gå inn på kontrollpanel og tukle på der inne her er problemet: når eg har innstalert driveren, kommer d fram: reboot your machine, så gjør eg d.. når den starter på nytt, kommer d fram svart skjerm og i miten inni ei blå rute står d: out of rage og så en eller anna skjerm frakvens veit noken løsninga på problemet?, skulle gjerne hattt detonator3 eller detonatorXP for den del Lenke til kommentar
Bug Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Når du har lagt inn driveren.....velger du optimal oppfrisknings frekvens? Siden du får melding om at den valgte frekvensen din er "out of range" er det en feil innstilling på oppfriskninga eller feil skjermdriver. Gigakisen Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 oki, da prøver vi d Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 eller prøv å bytt skjerm :smile: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 25. september 2001 Forfatter Del Skrevet 25. september 2001 hehe, ny skjerm hadde faktisk vert veldi bra for denne har etellerannna problem skrifta bli kjempe utydli ute i kantane :sad: plagsomt når d skal lese ting kan ikkje ha meir 1nn 1024 på skrivebordet d er plagsomt Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 HAHA bytte skjerm, morro klumpen. Nei man må sjekke om skjermkortet blir støttet av de nye Detonator driverene og om man kjører Win2K eller Xp seff. Ellers vet jeg fan jeg. Driverene fønka jalvig bra på min PC, fikk fra ca. 5800 til 7049 i 3DMark 2001. Sjekk hjemmesiden min for detaljer: http://home.chello.no/~kim.wetteland/myselfpage.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå