Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den store diabetestråden


Suburbian Hero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men har bygget opp fysikken igjen. Nå i dag har jeg mye muskler. Trener annenhver dag.

 

Merkelig nok så har jeg også stresset enormt mye opp igjennom tiden. Ennå merkeligere så husker jeg at i den tiden rett før jeg ble diagnosert, så stresset jeg enormt mye. :confused:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Føkk jeg gjør ikke annet å stresse hver dag og jeg bare sitter hjemme heletiden. Huff.  SasaB jeg liker deg ikke. Din skyld!

7379783[/snapback]

YAY :w00t:!!

 

Hør etter, du kan ha noe annet enn diabetes. Kanskje fugleinfluensa? Spist fugl i det siste?

 

Diabetes er ikke så ille, det gjør ikke livet verre. Jeg går ikke rundt og tenker på at jeg har diabetes, det gjør ingen. Ikke vær redd.

 

Og jeg skylder deg en unnskyldning.

 

Jeg beklager hvis jeg har skremt deg...

Lenke til kommentar

min oldemor har blitt diagnosert med diabetes 2.0, i går var jeg på besøk og de testet blodsukkeret hennes som målte 28.8, noe som jeg tror er ganske høyt?

etter 10min kom de med pepperkake og saft?

noen som prøver å ta livet av min oldemor som paserer 97 om et par uker?

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar
Så lenge man ikke sliter med overvekt, er litt aktiv og ikke har spor av diabetes i familien er man rimelig sikker fra denne sykdommen. Trodde selv en stund at man kunne når som helst få sykdommen men det er sånn at oddsen er så liten at det nesten blir feil å påstå det.

7378322[/snapback]

 

Hvor sikkert er "rimelig sikker"? Jeg fikk fikk diabetes i en alder av 28. Jeg har alltid trent 3-7 ganger i uka, sliter ikke med overvekt og jeg har aldri vært plaget av stress eller nerver. Ingen i familien min har hatt diabetes, jeg er den første.

Lenke til kommentar
min oldemor har blitt diagnosert med diabetes 2.0, i går var jeg på besøk og de testet blodsukkeret hennes som målte 28.8, noe som jeg tror er ganske høyt?

etter 10min kom de med pepperkake og saft?

noen som prøver å ta livet av min oldemor som paserer 97 om et par uker?

7382743[/snapback]

ha-ha-ha-ha. Unnskyld at jeg ler, men det der er jo helt latterlig. 28.8 mmol/l er veldig høyt blodsukker. Selv om jeg hadde 33 da jeg ble innlagt, så er 28.8 fremdeles veldig høyt. Har du over 15 skal du sjekke deg for ketoner, standard prosedyre. Oldemora di kan jo bli forgiftet. Hun må få insulin fort som faen.

 

Hvem faen er det som er så dum som gir ei oldemor på 97 år med blodsukker på 28.8 pepperkake og saft :scared:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Ok, jeg har ikke drukket så mye sukker på et par dager, så drakk jeg 6L cola, 2L sjokolade melk @ Tine og potetgull pose, samt Lion og litt andre ting. Dette drakk jeg på 2 dager.

 

Merker jeg er kvalm i magen fortsatt ( det er 3-4 dager siden ) , jeg klør mye på "genitialene" , men det har jeg alltid gjort :p ;O

Men jeg er litt tørst, ikke nummen.

 

Problemet er at jeg leste gjennom og fant meg selv i symptonene. Og jeg vil helst ikke teste meg, da jeg faktisk, ja, tro det eller ei, har sprøyeskrekk, og da er det teit og få diabetes...

 

Trener 3 timer hver dag, 5dager i uka, 5timer på Fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...