Suburbian Hero Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Åssen går det folka? Lurer på noe.. Er det flere en meg som bare MÅ ha pizza etter en føling? jeg blir helt gal etter pizza da, klarer ikke brød eller annet 7325406[/snapback] Nei, dette er særegent... Jeg får lyst til å spise etter føling, men pizza? Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Åssen går det folka? Lurer på noe.. Er det flere en meg som bare MÅ ha pizza etter en føling? jeg blir helt gal etter pizza da, klarer ikke brød eller annet 7325406[/snapback] Nei men jeg føler jeg må ha kakao eller oboy har ikke peiling hvorfor, syntes det er det beste etter føling :!: Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Må bare ha mat når jeg får føling. Som regel hiver jeg innpå litt tørket og sukret ananas eller sjokolade, og en brødskive eller to rett etterpå. Jeg har i alle fall ikke tid til å lage pizza når jeg får føling. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg mener nå å huske at de folka på sjukehuset sa at man kunne gå 3-4 timer uten pumpe før man må sette ekstradoser jeg.. =/ 6963235[/snapback] jepp de sa de til meg på sykehuset i går, men jeg hørte også at hvis du setter insulin med pumpe og så går ut og løper går blodsukkeret opp! hvordan er det mulig??? har selv diabetes og bruker pumpe med jeg har aldri merket dette da Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Må bare ha mat når jeg får føling. Som regel hiver jeg innpå litt tørket og sukret ananas eller sjokolade, og en brødskive eller to rett etterpå. Jeg har i alle fall ikke tid til å lage pizza når jeg får føling. 7349424[/snapback] Selvfølgelig tar jeg noe søtt først og få opp blodsukkeret! det er etterpå trangen for pizza kommer Lenke til kommentar
Pepsi-Max Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Der glemte jeg å logge meg inn ja.. Det var jeg som skrev over Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fantastisk bra bullshit! Og bukspyttkjertelen kan faktisk fortsette å produsere insulin i kanskje to år til, avhengig fra person til person så klart, men den er nok ikke helt død.. Og man dør jo ikke av å ikke få insulin på et døgn da.. Nærmer det seg en måned kan man derimot ha litt problemer.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har vanskelig for å tro på den historien. Jeg har såpass god egenproduksjon av insulin(snart gått 2 år siden jeg fikk diabetes), at jeg ikke trenger å ta noe annet enn langtidsvirkende om kvelden(hvis jeg spiser mat med få og/eller langsomme karbohydrater). Hvis jeg skal spise mat med raske karbohydrater må jeg selvsagt ta noen doser med hurtigvirkende insulin. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Om man tror på historien eller ikke, betyr vel ingenting. Det viktige her er at fyren ble friskmeldt. Personen har ikke diabetes lengre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Dette skjer svært sjeldent og det har noe med at kanskje han ikke hadde diabetes i det hele tatt? Diabeteslegen min som er en av Europas ledende og har jobbet nå i 35 år med diabetes har opplevd dette en gang... Min bukspyttkjertel er død, det vet jeg. Har hatt diabetes siden 1997 så jeg er sikker... @Lee: Har du type 1 eller 2? Endret 27. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 @Lee:Har du type 1 eller 2? 7369907[/snapback] Jeg har type 1 diabetes. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 @Lee:Har du type 1 eller 2? 7369907[/snapback] Jeg har type 1 diabetes. 7374543[/snapback] Helt ufattelig. Du har jo bare senket insulinproduksjon. Tør nesten ikke kalle det for diabetes... Du er heldig, lurer på hvor mange år det forsetter sånn for deg? Forresten hvor gammel er du? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 oj. jeg har alle symptomene. Ble litt nervøs nå. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 oj. jeg har alle symptomene. Ble litt nervøs nå. 7376768[/snapback] Hvilke symptomer? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvilke symptomer? 7376826[/snapback] De på første side. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mulig du har prediabetes. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Får høre med legen elns. Har hatt symtomene en del måneder nå. I det siste har jeg hatt veldig problemer med å sove fordi jeg bare drikker vann og tisser hele natta. Endret 28. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis du blir kvalm og slapp og du begynner å spy, må du komme deg fort til legen, da kan du ha forgiftning. Dvs at kroppen er tom for insulin så er kroppen i ketose. Da er som regel blodsukkeret skyhøyt. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har du tåkesyn av og til? Blodårene i øynene tåler ikke det høye blodsukkeret, du kan skade synet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå