Griffin Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei. Har tenkt å benytte min kjære komputer til å snekre sammen et hjemmestudio. Jeg har tenkt å benytte dette til å spille inn låter selv. Intrumenter jeg har tenkt å benytte er vokal, gitar, bassgitar, trommer (virtuelle som er lastet ned eller laget å data'n), og et enkelt midi-keyboard. Jeg har funnet et bra 10 spors opptaker som kan koples til data'n og la de jobbe sammen. En BOSS BR1180. Det jeg er usikker på er : Hva slags lydkort bør jeg benytte? Noen gode forslag til høytalere til data'n? Noen som har greie på hvilke(n) software bør jeg bruke til innspilling? Hvor stor prosessor bør jeg ha? Hvor mye RAM bør jeg ha? Sist men ikke minst, anbefalt operativsystem? Andre innfall til mitt lille hjemmestudio blir også mottatt med glede. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg tror du vil kunne få mange flere og bedre svar ved å legge ut spørsmålet i lyd-kategorien i Hardware-delen av forumet vårt. [Edit: rettet link] _________________ Lars Bjerke [email protected] Tester, skribent og moderator Overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-10-29 01:08 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå