Snuggis Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hva syns dere om det endelige oppsettet? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjøp artic silver 5 kjøle pasta da den er den beste Ellers så det helt fint/greit ut Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Kjøp artic silver 5 kjøle pasta da den er den beste Ellers så det helt fint/greit ut 6839866[/snapback] Er den kjølepastaen jeg har sett på Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Skal du klokke så er ikke nForce serien det beste valget til intel, (de takler vanligvis ikke like høye fsber som intel chippene). men det skulle være nok for og få den E6600 opp på X6800 hatighet. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Skal du klokke så er ikke nForce serien det beste valget til intel, (de takler vanligvis ikke like høye fsber som intel chippene). men det skulle være nok for og få den E6600 opp på X6800 hatighet. 6839936[/snapback] Noen som kan annbefale et bra hovedkort til maks 1500kr på komplett? Som da er bra til å overclocke... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Til en nybegynner ville jeg ikke anbefalt P965 brikkeset så da for du prøve å finne en med X975 til ca. 1500,- har nemlig ikke tid akkurat nå ... *Edit: Tok meg tid til å finne fram et X975 hovedkot på komplett Endret 10. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Til en nybegynner ville jeg ikke anbefalt P965 brikkeset så da for du prøve å finne en med X975 til ca. 1500,- har nemlig ikke tid akkurat nå ... *Edit: Tok meg tid til å finne fram et X975 hovedkot på komplett 6840062[/snapback] Takk! Bare et problem med det. Det støtter ikke Intel Core 2 Duo! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Bare til å kaste den i søpla når du får den i posten 6839156[/snapback] Snakker vi hardbarket AMD fan her? som ikke har fulgt med på HW nyheter?. Uansett, så er det et bra oppsett, som kommer til å vare en stund, pluss prisen er ikke så værst heller. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Han var nok sarkastisk. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Han var nok sarkastisk. 6842754[/snapback] Ja jeg var nok det og jeg trodde folk forstod det når jeg tok med dette tegnet: Hmm trodde det støtter C2D for det gjør det samme bare powerup edition Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Han var nok sarkastisk. 6842754[/snapback] Ja jeg var nok det og jeg trodde folk forstod det når jeg tok med dette tegnet: Hmm trodde det støtter C2D for det gjør det samme bare powerup edition 6842883[/snapback] Under bildet av det, så står det: NB! Støtter ikke Intels nye Core 2 Duo prosessor.... Endret 11. september 2006 av Snoggis Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) 6843241[/snapback] Hallo! Har jeg ikke enda tittelen kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå