candymann Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Har et problem med å få BT til å virke på min Asus. Jeg trykker Fn og F2 og velger wireless og BT på (eller kun BT på) og når jeg deretter vil gå inn på BT settings (Start-All programs-Bluetooth-Bluetooth settings) så begynner programmet å installere driver for BT. Det stopper nesten med en gang og sier: Please plug in Bluetooth device and click ok. Klikker ok og da går det ca. 30 sekunder og så kommer meldningen på nytt. Jeg vet at denne laptopen har BT innebygget, så hva er det som skjer? Er det noe jeg har glemt? Hjelp.... Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Har et problem med å få BT til å virke på min Asus. Jeg trykker Fn og F2 og velger wireless og BT på (eller kun BT på) og når jeg deretter vil gå inn på BT settings (Start-All programs-Bluetooth-Bluetooth settings) så begynner programmet å installere driver for BT. Det stopper nesten med en gang og sier: Please plug in Bluetooth device and click ok. Klikker ok og da går det ca. 30 sekunder og så kommer meldningen på nytt. Jeg vet at denne laptopen har BT innebygget, så hva er det som skjer? Er det noe jeg har glemt? Hjelp.... 6839069[/snapback] har ikke vært borti dette selv men jeg fant ut at man må under installasjonen av Bt drivere klikke fn+F2 for at den skal kunne fortsette installasjonen. Har A6JA selv... funker ikke det kan du altids prøve å slette driver å prøve igjen. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Nej, det hjelper ikke å trykke på Fn og F2 under installasjon. Og jeg har ikke noen driver å slette, da jeg ikke får den installert i det heletatt. Det stopper opp når 1/4 er installert. Vet noen hva dette er? Er BT defekt, eller? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 BT-drivere er noe herk. Mulig du må få tak i en annen versjon, den interne BT'en på min CL56 ble ikke registrert av Widcomms 1.4.2.11-driver, derimot fungerer den greit med 1.4.2.10-driveren som jeg hadde liggende på en cd som fulgte med en USB-dongle jeg kjøpte for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå